دعوت از ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

عضو هیأت مدیره انجمن ناشران دیجیتال گفت: در ۶ دوره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تمرکز اصلی روی فعالان حوزه بسته‌های نرم‌افزاری و نشر دیجیتال بود اما حضور دو صنف سخت‌‌افزار و نرم‌افزار در کنار هم، می‌تواند سبد کاملی از ابزار و رسانه‌ دیجیتال را به مخاطب ارائه کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام قربانی با اشاره به واگذاری مسئولیت برگزاری این نمایشگاه از سوی دولت به بخش خصوصی، اظهار داشت: سا‌ل‌ها است معتقدیم وزارت ارشاد باید با تمرکز بر وظایف حاکمیتی، وظایف اجرایی را به بخش خصوصی بسپارد؛ زیرا بخش خصوصی به ضعف‌ها واقف است و می‌تواند با این آگاهی زمینه رفع نواقص را برطرف کند.
 
عضو هیئت مدیره انجمن ناشران دیجیتال افزود: وزیر ارشاد در اولین نشست خود با فعالان صنف نشر دیجیتال، تصمیم جدی خود را برای برون‌سپاری کارهای اجرایی به بخش خصوصی اعلام کرد و  تغییر متولی این نمایشگاه پرمخاطب، اولین اقدام بوده است.
 
وی با بیان اینکه روش تازه برگزاری این نمایشگاه، شرایط خوبی را برای حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه فراهم کرده است، از تمام فعالان این صنف برای حضور و همکاری در این اتفاق دعوت کرد.
 
قربانی، فعالیت توامان فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال برای اولین بار در این نمایشگاه را سنجیده شده، ارزیابی کرد و افزود: در ۶ دوره برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بار اصلی بر عهده فعالان حوزه بسته‌های نرم‌افزاری و نشر دیجیتال بوده است. از آنجا که سخت‌‌افزار و نرم‌افزار مکمل یکدیگر می باشند، حضور توامان این دو صنف در کنار هم، می‌تواند سبد کاملی از ابزار و رسانه‌دیجیتال را به مخاطب ارائه کند.
 
عضو هیئت مدیره انجمن ناشران دیجیتال گفت: در این دوره، فاصله زمانی بین اعلام تا برگزاری نمایشگاه، کوتاه بود که امیدواریم در سال آینده زمان برای اطلاع‌رسانی کافی وجود داشته باشد.
 
نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (ITDMEX) از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ اسفندماه در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.