دعوت به مشارکت در افزایش سرمایه شرکت سرمایه‌گذاری سپه

۲۴ام بهمن ،

شرکت سرمایه گذاری سپه با انتشار یافتن اطلاعیه‌ای، از کلیه سهامداران این شرکت دعوت کرد تا در افزایش سرمایه این شرکت مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت سرمایه گذاری سپه با همکاری چند جانبه شرکت همکاران سیستم، نرم افزاری تدبیر پرداز، مدیریتهای بانکداری الکترونیکی و تشکیلات و روشهای بانک سپه و با همکاری مدیریت و پرسنل شعبه نگین بانک سپه، برای اولین بار در بازار سرمایه کشور به انجام کلیه امور مربوط به افزایش سرمایه از طریق اینترنت اقدام کرده است.

بنابراین گزارش، این شرکت با انتشار یافتن اطلاعیه ای از کلیه سهامداران خود دعوت کرده تا با مراجعه به وب پایگاه اینترنتی اینترنتی شرکت سرمایه گذاری سپه به آدرس www.SINCO.ir و ورود به پورتال سهامداران، نسبت به چاپ اوراق گواهینامه حق تقدم خود اقدام کنند.

همچنین سهامداران می توانند از طریق درگاه اینترنتی بانک سپه، نسبت به واریز وجه افزایش سرمایه اقدام و با ارسال گواهینامه امضا شده و تصویر واریز وجه اینترنتی پرداخت مبلغ مربوطه، در افزایش سرمایه شرکت مذکور مشارکت کنند.

این درحالی است که تا پیش از این ارسال و دریافت گواهینامه حق تقدم مربوط به افزایش سرمایه توسط پست انجام می شد. با انجام اینترنتی این امور، سهامداران چه از داخل و چه از خارج کشور به راحتی می توانند در افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری سپه مشارکت کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.