دعوت ملک عبدالله برای حضور احمدی نژاد در عربستان

مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهوری گفت: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران فردا دوشنبه ۲۳ مرداد به منظور شرکت در اجلاس اضطراری سران سازمان همکاری های اسلامی با عنوان ‘همبستگی اسلامی’ به عربستان سفر می کند.

محمدرضا فرقانی به ایرنا گفت: این سفر به دعوت ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی انجام می شود و رییس جمهوری قرار است در اجلاس مکه که روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه در مکه مکرمه برگزار خواهد شد، شرکت کند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران عضوی فعال و موثر در سازمان همکاری های اسلامی است، اظهار داشت: ایران با آمادگی کامل برای بررسی موضوعات مهم جهان اسلام، ایجاد اتحاد و اتفاق و همچنین جلوگیری از توطئه هایی که علیه جهان اسلام تدارک دیده شده و یا در حال اجراست، در اجلاس مکه شرکت می کند.

فرقانی یادآور شد که جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای اصلی و از ارکان سازمان همکاری های اسلامی است و در همه اجلاس های این سازمان در تمامی سطوح شرکت فعال و گسترده ای داشته است.

مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نقطه نظرات مفید و موثری را در ارتباط با مسایل مطرح شده در سازمان همکاری های اسلامی اعلام کرده است.

سازمان همکاری های اسلامی ۵۷ عضو دارد که از لحاظ جغرافیایی به سه گروه آسیایی، آفریقایی و عرب تقسیم می شوند.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.