دغدغه‌های جدید پدر زی‌زی‌گولو

جام جم آنلاین: پسری تحصیلکرده و خانواده‌دوست که از قضا عاشق شده و قرار است در این راه سختی‌های زیادی را تحمل کند. او از آن دست شهروندانی است که در اصطلاح به آنها شهرستانی می‌گوییم. او استاد دانشگاه است. روی پای خودش ایستاده و توانسته برای آینده شغلی و فکری‌اش برنامه‌های بلندمدتی طراحی کند.

امیرحسین صدیق نقش همین پسر را بازی می‌کند و علیرضا خمسه پدر او و یکی از مهمانان ویژه او در سریالی به همین نام است.

این سریال چندی است که از شبکه تهران پخش می‌شود و جدای از نقش‌آفرینی قابل‌تحسین علیرضا خمسه، امیرحسین صدیق نیز از بازیگران مطرح این سریال محسوب می‌شود که خیلی خوب از عهده نقشش برآمده است.

او در این سریال بخوبی اضطراب ناشی از برخوردهای فرهنگی دو خانواده متفاوت از هم را نشان می‌دهد و دایم در تلاطم حل و فصل این اختلافات است تا به مراد خود یعنی وصلت با دختر دلخواهش برسد.

صدیق همان آقای پدر زی‌زی‌گولو، موجود خیالی سریال «قصه‌های تابه‌تا» است.

وی کار خود را با تئاتر آغاز کرد و در چند فیلم سینمایی مطرح از جمله نسل سوخته و میم مثل مادر رسول ملاقلی‌پور، شبانه امید بنکدار و کیوان علیمحمدی و… بازی کرد.

بسیاری معتقدند عمده محبوبیت صدیق با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مرضیه برومند به دست آمده است.

مربای شیرین و کتابفروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند از جمله این کارها هستند که صدیق شهرت زیادی برای بازی در این سریال‌ها پیدا کرد. بازی خوب او در سریال همه بچه‌های من و گریم متفاوتش در این سریال او را مسن‌تر و متفاوت‌تر از همیشه نشان‌می‌داد. نقش کیوان کتابچی همان پسر جوان مثبت فرهنگی کتابخانه هدهد نیز با بازی امیرحسین صدیق رنگ و رو گرفت.

تا آنجا که بسیاری برومند را به خاطر انتخاب فرد مناسب برای این نقش تشویق کردند. یکی از مهم‌ترین ویژگی این بازیگر خندان، روان و ساده بازی کردن اوست.

او خیلی خوب بلد است با نقش خود ارتباط برقرار کند و خیلی خوب ویژگی‌های آن نقش را به بینندگان خود منتقل می‌کند و همین ویژگی‌هاست که مجیدِ مهمانان ویژه را در نقش خود جا انداخته است و دغدغه‌های او را در کشاکش لحظات بحرانی زندگی‌اش برای بینندگان این سریال ملموس کرده است.

مهراوه فردوسی – گروه رادیو و تلویزیون


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.