دفاع تمام قد تیموریان از فغانی : چقدر ارزش دارد که خودمان را کوچک کنیم و به داور ناسزا بگوییم؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – آندو تیموریان بعد از بازی استقلال و سپاهان دفاعی تمام قد داشت از داور بازی که ناسزاهای بسیاری از طرفداران استقلال شنید.

به گزارش ممتاز ؛ آندو تیموریان بعد از بازی تیمش به سپاهان گفت:« بازی خوبی را در این بازی انجام دادیم. به خصوص در نیمه دوم موقعیت های بسیاری داشتیم که قدرشان را ندانستیم. با این وجود می توانیم در آینده جبران کنیم. خودم هم سعی کردم هر چه در توان دارم را بگذارم اما شانس نیاوردیم و نتوانستیم برنده بازی باشیم و اصفهانی ها بازی را بردند.»
این یار ارمنی که به تازگی و از این فصل دوباره به لیگ برتر ایران برگشته است از هواداران تیمش گلایه داشت که اینگونه به داور بازی تاخته اند . آندو گفت:« واقعا نمی‌دانم تا به کی این ماجراها باید ادامه داشته باشد. به فوتبال می‌آییم تا دوستانمان را ببینیم و از دیدن یک بازی زیبا لذت ببریم. مگر استقلال به داوری فغانی باخته است یا فغانی به عمد به ضرر استقلال سوت زده است؟ داور یک بار داوری به نفع ما می گردد و یک بار هم به ضررمان. ولی هیچ وقت عمدی اشتباه نمی کند. چرا شخصیت مان را با این الفاظ کوچک کنیم؟ لذت فوتبال چیز دیگری است. واقعا متاسفم. اول از همه برای خودم متاسفم که این مسائل هنوز در استادیوم‌های ما وجود دارد.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.