دفاع عبدی از افشاگری​های احمدی​نژاد در مناظره با سلیمی​نمین

۱۹م اسفند ،

مناظره آنلاین این دو چهره اصلاح طلب و اصولگرا هفته قبل در کافه خبر برگزار شد که بخشی از آن را در ادامه می​خوانید:

سلیمینمین: من با وجودی​که همیشه از حرکت {تسخیر} لانه {جاسوسی} دفاع کرده​ام و آن را حرکت بسیار بسیار ارزشمندی دانسته​ام اما دوستان ما در ماجرای لانه {جاسوسی} رویه​ای را تلاش کردند باب کنند که امروز متأسفانه آقای احمدی​نژاد هم از آن استفاده می​کند. اینکه یک سندی را بر دارید و نه اینکه سند را به افکار عمومی اطلاع بدهید، بلکه بر اساس آن عمل کنید، کاری بود که بچه​های لانه باب کردند. البته مواردی را اصلاح کرده​اند و انتقاد کرده​​اند که نباید به خاک آمریکا وارد می​شدیم ولی هیچ​گاه در مورد این وجه عملکردشان حرفی نزده‌اند. آنجا که نباید انتقاد می​کردند را کرده​اند ولی ….

عبدی: آن طرف ماجرا یعنی برخورد با فرد افشا شده را هیچ‌کس باب نکرده است. در باره افشاگری هم بعضی کسان گفته​اند. شما مطلب آقای میردامادی را بخوانید. هیچ ربطی ندارد که یک کاری ۳۳ سال پیش انجام شده و امروز آقای احمدی​نژاد آمده​اند به طور مثال همان کار را می‌کنند. آقای احمدی​نژاد مسئول کار خودش است. ۳۳ سال از آن واقعه قبل و شما دارید کار آقای احمدی​نژاد را به آن ربط می​دهید. این بسیار کار عجیب و غریبی است!

ولی من مخالف افشاگری نیستم. قانون باید وجود داشته باشد. آقای احمدی​نژاد سند به مجلس برده است. حقش بوده! اگر مملکت قانون دارد، بروند یقه​اش را بگیرند. اگر سندش درست است او {فاضل لاریجانی} را مجازات کنند و اگر حرفش غلط است این {احمدی​نژاد} را مجازات کنند. وقتی مملکت قانون ندارد، چرا یقه افشاگری را می‌گیرید؟ شما یک روزنامه‌نگارید. من هم همین الان یک سند مثل آن پیدا کنم، منتشر می​کنم. این از حقوق ملت است که همه‌چیز را بدانند. بسیار هم خوب کاری می​کنم که منتشرش می​کنم. مسئولیتش را می​پذیرم تا اگر خلاف واقع بود، قانون مرا مجازات کند و اگر خلاف نبود و درست بود، طرف دیگر را مجازات کنند. شما هم می​خواهید افشاگری نشود، هم قانون را اجرا نکنید.

مشروح این مناظره را فردا در خبرآنلاین بخوانید.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.