دفتر تئاتر کودک حوزه هنری نمایشنامه نویسان مستعد را شناسایی می‌کند

۱۲م اسفند ،

دفتر تئاتر کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به منظور شناسایی، تربیت و معرفی استعدادهای تازه‌ی نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان، اولین مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی ˝شناسایی استعدادهای تازه˝ را برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، دفتر تئاتر کودک مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، اولین مسابقه‌ی “شناسایی استعداد‌های تازه” ویژه‌ی نمایشنامه نویسان کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

در فراخوان این مسابقه آمده است: دفتر تئاتر کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، به منظور شناسایی، تربیت و معرفی استعدادهای تازه‌ی نمایشنامه‌نویسی کودک و نوجوان، اولین مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی “شناسایی استعدادهای تازه” را برگزار می‌کند.

به گزارش صحنه، موضوعات “دینی”، “تعلیمی- تربیتی” و موضوع “آزاد” به عنوان موضوعات این رقابت پیش‌بینی و اعلام شده‌اند.

همچنین در شرایط شرکت در این مسابقه ذکر شده: اثری مورد پذیرش قرار می‌گیرد که تا کنون از نویسنده‌ی آن، نمایشنامه‌ای به چاپ نرسیده باشد. ضمن اینکه محدودیتی نیز در تعداد آثار ارسالی از یک نویسنده وجود ندارد.

گفتنی است برای ۱۰ نویسنده‌ی مستعد شرکت کننده در مسابقه، در طول یک سال، فرصت ارتباط مستمر آموزشی با نمایشنامه نویسان عضو شورای دفتر تئاتر کودک و نوجوان فراهم خواهد شد و همچنین پیش از چاپ نمایشنامه‌های برگزیده، با هدف ارتقاء کیفی آثار، فرصت مشورت نویسندگان با اساتید نمایشنامه‌ نویس، ایجاد می‌شود.

جایزه برگزیده‌ی اول این رقابت، مبلغ بیست میلیون ریال اعلام شده و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب مبلغ پانزده و ده میلیون ریال دریافت خواهند کرد. ضمن این‌که به جز برگزید‌گان اصلی با هفت نویسنده‌ی برتر دیگر نیز جهت انتشار یافتن آثارشان با نشر سوره‌ی مهر، قرارداد منعقد می‌شود.

طبق زمان‌بندی برگزاری این مسابقه، آخرین مهلت ارسال آثار، پانزدهم فروردین ماه سال ۹۲ بوده و بررسی نتایج نیز آخر خرداد‌ماه سال ۹۲ اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این رقابت می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع حافظ، ساختمان مرکزی حوزه هنری، دفتر تئاتر کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۸۰۴۰۷۲ و ۸۸۸۹۵۰۵۳ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.