دفع تهدیدات دشمنان نظام تنها با حضور حداکثری مردم در انتخابات میسر می‌شود

۲۳خردادماه،

مسئول سیاسی دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه دفع تهدیدات دشمنان نظام تنها با حضور حداکثری مردم میسر می‌شود ، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴ خرداد خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان نظام در رسانه‌های غربی برای جلوگیری از شرکت مردم در انتخابات ۲۴ خردا گفت: دفع تهدیدات دشمنان نظام تنها با حضور حداکثری مردم میسر می‌شود چرا که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴ خرداد خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

مسئول سیاسی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در ادامه افزود: همان‌طور که موفقیت در عرصه مذاکرات هسته‌ای کشور تاکنون با پشتوانه مردمی پیش رفته است، قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه بین‌الملل نیز تنها با حمایت مردم از آن و حضور پرشور در انتخابات میسر می‌شود.

 
اسلامی در پایان تصریح کرد: روز ۲۴ خرداد همه اقشار مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات خط بطلانی بر تبلیغات دشمنان نظام که ادعای عدم آزادی و مشخص بودن نتیجه انتخابات از قبل را دارند، خواهند کشید و مسلما با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشان خواهند داد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.