دلار به پایین ترین حد در برابر یورو رسید

دلار به پایین ترین حد در برابر یورو رسید | چاپ |
دوشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۰:۱۳

بینا- در پی تداوم تاثیر اقدامات حمایتی اخیر بانک مرکزی آمریکا بر ارزش دلار، ارزش دلار در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا به پایین ترین میزان در برابر یورو در چهار ماه اخیر رسید.
به گزارش بینا، هر یورو در معاملات امروز صبح در برابر یک ممیز سه هزار و صد و سی و دو دلار به فروش رسید، در حالی که هر یورو در پایان معاملات روز جمعه در نیویورک به قیمت یک ممیز سه هزار و صد و بیست و هفت دلار داد و ستد شده بود. قیمت یورو در معاملات امروز به بیشترین میزان در برابر دلار از ماه مه تاکنون رسید.
ارزش یورو نیز در این معاملات در برابر ین ژاپن کاهش یافت، به طوری که هر یورو به قیمت صد و دو ممیز هفتاد ین به فروش رسید. هر یورو در معاملات روز جمعه در برابر صد و دو ممیز نود ین داد و ستد شده بود.
همچنین قیمت هر دلار از هفتاد و هشت ممیز سی و هفت ین در معاملات روز جمعه به هفتاد و هشت ممیز بیست و یک ین در معاملات امروز کاهش یافت.
فیلیپ فیوچرز، تحلیلگر اقتصادی در گزارشی اعلام کرد: « پس از آنکه بانک مرکزی آمریکا روز پنجشنبه آغاز سومین برنامه خرید اوراق قرضه را اعلام کرد، ارزش دلار در برابر یوروکاهش زیادی یافت.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از سنگاپور، بانک مرکزی آمریکا پنجشنبه اعلام کرد اجرای سومین برنامه خرید اوراق قرضه خود را از طریق خرید اوراق قرضه به ارزش چهل میلیارد دلار در ماه آغاز می کند و این طرح را تا زمان بهبود اساسی وضعیت در بازار کار ادامه خواهد داد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.