دلالان در بازار مسکن مهر

۱۹م اسفند ،

به گزارش نوساز، مجید جلیل سرقلعه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در مورد خرید و فروش مسکن مهر خلا قانونی وجود دارد و باید دولت و به ویژه وزارت راه و شهرسازی تدابیر لازم را برای قانونمند کردن معامله مسکن بیندیشد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در ابتدای آغاز طرح مسکن مهر به سبب تعجیلی که در تحویل دادن واحدها به متقاضیان وجود داشت، فکری برای خرید و فروش مسکن مهر نشد و راهکاری برای معامله آن اندیشیده نشد.

وی تصریح کرد: از آنجا که دولت راهکاری برای خرید و فروش مسکن مهر اتخاذ نکرده است و خلا قانونی در این زمینه وجود دارد، پای دلالان و واسطه ها به خرید و فروش مسکن مهر باز شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از نبود نظارت بر مسکن مهر گفت: اگر دولت و وزارت راه و شهرسازی نظارت لازم را بر مسکن مهر انجام می داد هیچ گاه دلالان و واسطه ها وارد خرید و فروش واحدها نمی شدند.

جلیل سرقلعه با اشاره به اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی سبب تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر شده است، عنوان کرد: متاسفانه افزایش قیمت مصالح ساختمانی سبب بهانه تراشی بعضی از پیمانکاران برای تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر شده و مشکلاتی را برای متقاضیان به وجود آورده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشد نرخ مصالح ساختمانی بهانه ای برای افزایش قیمت مسکن مهر شده است، گفت: از زمانی که افزایش قیمت مصالح ساختمانی آغاز شد این احتمال داده می شد که تاثیر منفی خود را بر قیمت مسکن و به ویژه قیمت مسکن مهر بر جا بگذارد اما متاسفانه نبود نظارت بر بازار مصالح ساختمانی بر این موضوع دامن زد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.