دلایل عدم پخش قطعه رضا صادقی در “ماه عسل”

در چند روز گذشته، از قطعیت پخش قطعات بنیامین بهادری و رضا صادقی به عنوان تیتراژ ابتدا و انتهای «ماه عسل»صحبت شد ولی با وجود روی آنتن رفتن این برنامه و پخش قطعه بنیامین به عنوان تیتراژ ابتدایی، همچنان قطعه رضا صادقی از این برنامه پخش نشده و گمانه زنی های مختلفی نیز در این باره بوجود آمده است.

محمد اسدیان از نزدیکان صادقی در این باره می گوید : « اگر شما خبری در این باره دارید ما هم داریم. فقط از طریق جراید و سایت شما ما هم متوجه شده ایم که کار چند اصلاحیه خورده ولی هنوز چیزی به خود ما نگفته اند. یعنی هیچ تماسی با ما گرفته نشده که مثلا کار اصلاحیه خورده و برای اعمال آنها اقدام کنید.

وی خاطر نشان کرد: به همین دلیل خود ما هم از آخر و عاقبتی که در مورد این کار است، خبر نداریم. متاسفانه دوستان در روزهایی که برای انجام شدن این همکاری با ما در ارتباط بودند و همین طور به ما فشار می آوردند که زودتر کار را تحویل دهیم، الان خبری ازشان نیست و از دسترس خارج شده اند. کسی پاسخگو نیست.

اسدیان افزود: ما هم هر روز باید به خیل طرفداران رضا صادقی جواب بدهیم که در روزهای آینده در این باره خبر قطعی را می دهیم.»

صحبت های محمد اسدیان باعث شد برای پیگیری این ماجرا ، سراغ «یوسفی» تهیه کننده برنامه ماه عسل برویم. ایشان درباره پخش شدن یا نشدن این قطعه به موسیقی ما گفت: « پخش این ترانه کنسل نشده ولی باید مشورت کنیم! اجازه بدهید پس از مشورت با بعضی از دوستان و قطعیت این موضوع من در این باره صحبت کنم. هنوز چیزی مشخص نیست و باید جلسه هایی برگزار شود و در این باره تصمیم گیری کنیم.»


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.