دلایل بی اثر شدن تحریم‌های فروش بنزین به ایران

۲۰خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از مهر، در حاشیه بهره برداری از دو طرح بزرگ رئیس جمهور، فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران در مورد پتروشیمی شازند که از شرکت های تحت پوشش بانک ملی است، گفت: پتروشیمی شازند یکی از سرمایه گذاری های موفق بانک ملی ایران در افزایش تولید ملی، افزایش صادرات غیرنفتی، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای هزاران نفر از هموطنان و گسترش دانش صنایع پتروشیمی در کشور است. 

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه پتروشیمی شازند در انجام سرمایه گذاری های تازه و زمینه سازی پیشرفت میهن اسلامی موثر عمل کرده است، افزود: در دوره تازه مدیریت شرکت موفقیت های چشمگیری در انجام سرمایه گذاری ها، کاهش واردات، استفاده از توان داخل، افزایش تولید، رشد صادرات و سودآوری حاصل شده است.

وی گفت: یکی از موفقیت های شرکت تولید بنزین در ایامی بود که ورود پتروشیمی ها برای تولید بنزین ضروری بود و تولید بنزین در این واحد یکی از دلایل بی اثر شدن تحریم های فروش بنزین علیه کشور بود. این واحد برش ۴ کربنه پتروشیمی شازند ظرفیت ۶۵ هزار تن در سال را دارد و کاتالیست ها و ۷ مواد شیمیایی که روز قبل با حضور رئیس جمهور افتتاح شد، کمک بسیاری به تولید پتروشیمی کشور را خواهد داشت.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.