دلخوری ژوزه از اقدام خودسرانه رویانیان

پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که در پست هافبک دفاعی دارد، دنبال این است که جی لوید ساموئل را جذب کند اما همین مسئله باعث ناراحتی مربی پرسپولیس شده.

عکس

ممتازنیوز: پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که در پست هافبک دفاعی دارد، دنبال این است که جی لوید ساموئل را جذب کند اما همین مسئله باعث ناراحتی مربی پرسپولیس شده. ظاهرا توافقات اولیه هم بین محمد رویانیان وعلی فتح الله زاده انجام شده و خود ساموئل هم با توجه به شرایط نه چندان خوبش در استقلال، بی میل نیست بیاید اما همین اتفاقات سبب ناراحتی سرمربی پرسپولیس شده.

ناراحتی ژوزه از اقدام خودسرانه رویانیان

شنیده می شود مانوئل که از تصمیمات خودسرانه رویانیان ناراحت است با مدیر باشگاه جلسه ای داشته. ظاهرا ژوزه در این جلسه به رویانیان گفته: «من اول فصل در جذب بازیکنان نقشی نداشتم و بدون آگاهی از کیفیت بازیکنانی که به تیم آورده اید، پیشنهادتان را برای آمدن به ایران پذیرفتم اما حالا دیگر تمام مسائل فنی به من مربوط است و شما نباید در آن دخالت کنید؛ چون من باید پاسخگوی مسائل فنی تیم باشم. به همین دلیل ترجیح می دهم حتی اگر کریس رونالدو هم خواست به پرسپولیس بیاید، نظر نهایی را من اعلام کنم!»

رویانیان هم که از عصبانیت مانوئل تعجب کرده بود، شرایط را برای سرمربی پرتغالی تیمش توضیح داد و ظاهرا چنین جملاتی گفته: «ساموئل بازیکن بسیار خوبی است و در این شرایط می تواند به پرسپولیس کمک کند. او تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد و قبلا توانایی هایش را ثابت کرده.»

مدیرعامل پرسپولیس بعد از توضیح دادن ماجرا، DVD مربوط به بازی های ساموئل را به سرمربی تیمش تحویل داد و قرار شد مانوئل نظرش را خیلی زود به مدیرعامل باشگاه اعلام کند.

تماشا

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۳ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اقدام خودسرانه رویانیان, دلخوری ژوزه, رویانیان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.