دلیل حذف نام کاسیاس از فهرست رئال

۸فروردین ۱۳،

خبرگزاری فارس: ایکر کاسیاس که در ماه ژانویه با شکستگی انگشت دست چپ خود مواجه شد، مدتی را دور از میادین گذراند ولی از ۲ هفته پیش به تمرینات تیمش بازگشته است.

در نبود کاسیاس، دیگو لوپز با ۳٫۵ میلیون پوند از سویا خریداری شد و در این مدت نمایش فوق العاده ای از خود ارائه کرد. عملکرد او آنقدر خوب بوده که بازگشت کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا به ترکیب رئال مادرید را به کاری سخت بدل کرده است.

بهبود دست کاسیاس خیلی سریعتر از آن چیزی بوده که کادر پزشکی رئال تصور می کرده که این موضوع سبب خوشحالی سران این تیم شده است ولی حضور کاسیاس در ترکیب همچنان با تردید رو به رو است.

لوپز در دیدار این هفته رئال مادرید برابر رئال ساراگوسا همچنان در چارچوب دروازه تیمش خواهد ایستاد و آنتونیو آدان نیز روی نیمکت می نشیند. کادر پزشکی رئال اعلام کرده که حضور کاسیاس در زمین مسابقه همچنان با ریسک زیادی همراه خواهد بود. بازگشت کاسیاس به زمان دیگری موکول شده است ولی دلیل عدم حضور او می تواند ۲ چیز باشد.

نخست اینکه او دیگر دروازه بان مورد علاقه ژوزه مورینیو نیست و لوپز به شکل کامل جای وی را در ترکیب ثابت این تیم گرفته است. دوم اینکه با بهبود کامل بار دیگر جایگاه ثابت خود را در ترکیب تیم باز خواهد یافت و لوپز به نیمکت دوخته خواهد شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.