دلیل غیرفنی نیمکت نشینی نکونام آشکار شد/مصدومیت حیدری مشکل ساز شد

۱۹م اسفند ،

اعضای تیم استقلال در آزادی توانستند تراکتورسازی تبریز را با شکست روبرو کنند، این دیدار حواشی بسیاری داشت و از جمله آنها نیمکت نشینی جواد نکونام بود که سبب داشت. آخرین خبرها استقلال را بخوانید:

 به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اعضای تیم استقلال در حالی بازی با تراکتورسازی را با پیروزی پشت سرگذاشتند که این دیدار برای آنها بسیار حائز اهمیت بود و آنها برای این برد مشتاق بودند زیرا علاوه بر ماندگاری در صدر جدول در صورت پیروزی به منظور رفع مشکلاتی که ما بین استقلالی ها با اعضای تیم تراکتور است نیز شرایط به نفع استقلالی ها پیش می رفت و این اتفاق رخ داد زیرا آبی ها در حالی اوضاع را به نفع پیش بردند که این بازی به نفع آنها تمام شود.

گفتنی است، جواد نکونام هافبک تیم استقلال در این بازی قرار نبود در ترکیب استقلال به میدان برود و از ابتدای بازی نیز به عنوان بازیکن نیمکت نشین از روی نیمکت آبی ها را همراهی کرد اما این اتفاق دوام نداشت و امیر قلعه نوعی ناچار شد از وی در ترکیب استقلال استفاده کند.

شایان ذکر است، این بازیکن به دلایل غیرفنی از ترکیب استقلال خارج شد و نتوانست استقلال را همراهمی کند، این بازیکن بدلیل شرایطی که در تیم داشت از ترکیب جدا شد زیرا قرار بود وی در مقابل، تراکتورسازی به میدان نرود و این تیم را همراهی نکند، اما این اتفاق با مصدومیت بازیکن استقلال بصورت اجباری رخ داد و اعضای تیم استقلال اعلام کردند که این موضوع که قرار است وی در ترکیب استقلال به میدان نرود سببش فنی نیست و این موضوع به شرایطی بر می گردد که برای این بازیکن پیش از این با تراکتورسازی رخ داد زیرا وی در بازی با صبای قم در ترکیب قرار نداشت و محروم بود اما قرار بود در بازی با تراکتور تیم را از ابتدا همراهی کند، اما این موضوع بدلیل شرایطی است که وی از لحاظ مالی در تیم داشت، وی از مسئولان درخواست کرد که شرایط حالی را بهبود ببخشد اما این اتفاق با اوضاعی متفاوت همراه شد زیرا وی از ترکیب دور شد.

شایان ذکر است، نکونام در حالی برای بازی آماده شد که شرایط برای وی ایده آل نبود، زیرا قرار نبود استقلال را یاری رساند به همین سبب مصدومیت عاملی شد که گلزن بازی وارد ترکیب شود به این ترتیب بسیار ها اعلام کردند قلعه نوعی شانس آورد که به نکونام بازی داد.

مصدومیت حیدری مشکل ساز شد

خسرو حیدری هافبک تیم استقلال در حالی برای آبی ها به میدان رفت، که در بازی با صبای قم با شرایطی خاص روبرو شد، این بازیکن در بازی با صبای قم با مشکلاتی روبرو شد زیرا وی فشار بسیاری را در این دیدار متحمل شد، به همین سبب در دقایق ابتدایی بازی با تراکتور سازی دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

گفتنی است، خسرو حیدری با مشکل روبرو شده است و این درحالی است که اوضاع برای وی طوری پیش رفت که برای عکس برداری آماده شده بود تا بتواند با شرایط ایده آل تیم را همراهی کند وی قرار است از پای مصدومش، عکس برداری کند و پس از آن برای حضور در تمرینات آماده شود.

این بازیکن امیدوار است که برای بازی بعدی آماده شود زیرا شرایط برای وی به گونه ای است که اعضای تیم اعلام کردند به حضور وی در تیم امیدوار می باشند زیرا شرایط مصدومیتش مشخص نیست و این بازیکن با اوضاعی روبرو شده است که باید پس از بررسی های لازم آماده حضور در تمرینات تیمی شود.

حیدری که از ابتدای بازی ها با شرایط ایده آل تیم را همراهی کرده و از ترکیب استقلال نیز خارج نشده است برای حضور در ترکیب به حضورش نیاز است آمادگی مصدومیتش طولانی نباشد این اتفاق رخ می دهد و این بازیکن دچار مشکلات جدی می گردد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.