دل بوسکه: تعریف زیادی از تیم اسپانیا خطرناک است

به گزارش ایرنا از خبرگزاری ها، اسپانیا چندی پیش موفق شد در فینال رقابت های یورو ۲۰۱۲، ایتالیا را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داده و برای دومین دوره متوالی قهرمان قاره سبز شود. این در حالیست که اسپانیا عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ را هم از آن خود کرده بود.

این موفقیت های پی در پی موجب شده تا بسیاری این تیم را بهترین تیم تاریخ بدانند.

اما سرمربی سابق رئال مادرید معتقد است، شاگردانش برای کسب موفقیت های بیشتر در آینده باید متواضع باقی بمانند و به تعریف و تمجیدها اهمیتی ندهند.

‘ویسنته دل بوسکه’ گفت: تعریف زیادی خطرناک است. در همه مسابقات اروپایی از ۱۶ تیمی که شرکت می کنند، ۱۵ تیم حذف می شوند و قهرمانی فقط به یک تیم می رسد.

وی افزود: می توان از شکست ها هم درس گرفت.

سه نفر از بازیکنانی که تیم اسپانیا را در جریان قهرمانی یورو ۲۰۱۲همراهی کردند، در بازی های المپیک لندن هم حضور خواهند داشت. از این رو دل بوسکه ضمن ابراز امیدواری برای دومین قهرمانی اسپانیا در تابستان جاری گفت: امیدوارم ورزشکاران اسپانیا باوجود همه مشکلاتی که در همه مسابقات وجود دارد بتوانند موفق باشند.

تیم فوتبال اسپانیا در المپیک لندن در مرحله گروهی با تیم های ژاپن، هندوراس و مغرب (مراکش) همگروه شده است و اگر صعود کند، در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های برزیل، مصر، بلاروس یا نیوزیلند روبرو خواهد شد.

ورزشی. ** ۹۱۲۶ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۴۸۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.