دنیزلی به پیشنهاد تراکتورسازی پاسخ منفی داد

یک سایت ترکیه‌ای مدعی شد محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پیش از انتخاب تونی اولیویرا با مصطفی دنیزلی برای سپردن سکان هدایت تیمش به او مذاکره کرده است.

سایت ترکیه‌ای “بورسا دابوگون” روز پنجشنبه در گزارشی به مذاکره مدیرعامل تراکتورسازی با دنیزلی اشاره کرد و نوشت: تیم فوتبال تراکتورسازی که فصل گذشته به رتبه دوم لیگ خلیج فارس دست یافته پیش از آغاز دوره جدید لیگ ایران، اردوی ۱۰ روزه‌ای را در حمام قزل ترکیه برگزار کرده بود.

جعفری در گفت‌وگو با رسانه‌های ترکیه‌ای با بیان اینکه ترکیه فوتبال سازمان یافته‌ای دارد، گفت: باشگاه ما سعی دارد با تیم‌هایی از روسیه و آذربایجان هم روابط دوستانه‌ای داشته باشد. این اردو برای تیم ما بسیار مفید بود. ما فصل گذشته به رتبه دوم رسیدیم و در این فصل به دنبال قهرمانی هستیم. تراکتورسازی بیشترین تعداد هوادار را در ایران دارد.

وی ادامه داد: ما همیشه لیگ ترکیه را دنبال می‌کنیم. فوتبال ترکیه جایگاه بسیار خوبی دارد چرا که باشگاه‌های این کشور وضعیت اقتصادی خوبی دارند. امیدوارم فوتبال ایران هم بتواند به این جایگاه برسد.

مدیرعامل تراکتورسازی هچنین به ضرورت گسترش روابط دو کشور در زمینه فوتبال اشاره کرد و گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک تیم‌های ملی ایران و ترکیه بتوانند در یک بازی دوستانه به مصاف هم بروند.

به گزارش ایسنا، سایت “بورسا دابوگون” در ادامه نوشته است، محمد حسین جعفری با اشاره به علاقه این باشگاه برای همکاری با مصطفی دنیزلی گفت: دنیزلی در ایران مربی شناخته شده‌ای است. او مربی پرسپولیس بوده و در فوتبال ایران مورد تایید همه است. ما به دنیزلی برای هدایت تراکتورسازی پیشنهاد دادیم اما او قبول نکرد.

وی ادامه داد: افراد بسیار زیادی در ایران دنیزلی را دوست دارند. ماهم دوست داشتیم که از تجربیات او استفاده کنیم اما نشد. همچنین به غیر از او با چند مربی ترک دیگر هم مذاکراتی داشتیم اما به سرانجام نرسید. با این حال من دوست دارم روزی دنیزلی را به تراکتورسازی بیاورم.

این سایت در پایان نوشته است که تراکتورسازی در فصل جدید با تونی اولیویرای پرتغالی برای هدایت تیمش به توافق رسیده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.