دنیای محصولات نیمه‌هادی در گوشی‌های هوشمند متحول می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سامسونگ از آغاز سرمایه‌گذاری تازهی به ارزش یک میلیارد دلار خبر داد که بر اساس آن دنیای محصولات نیمه‌هادی به طور کامل متحول می‌شوند و مشکلات گوشی‌های هوشمند در این زمینه به طور کامل برطرف می‌شود.
 
samsung-logo-03-635.jpg
 
به گزارش فارس به نقل از ان‌دی‌تی‌وی، شرکت سامسونگ دیروز با انتشار یافتن بیانیه‌ای از آغاز سرمایه‌گذاری تازهی به ارزش یک میلیارد دلار خبر داد که بر اساس آن دنیای محصولات نیمه‌هادی به طور کامل متحول می‌شوند و مشکلات گوشی‌های هوشمند در این زمینه به طور کامل برطرف می‌شود.
 
 
 
بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پیشرفته که سامسونگ و اپل مدیریت آن را در دست دارند با سرعت اندک در مسیر پیش‌رو حرکت می‌کند و شرکت کره‌ای سامسونگ سرمایه‌گذاران را متقاعد کرده است که در مقابل این سرمایه‌گذاری، بازار گوشی‌های هوشمند ارزان رونق بیشتری خواهند یافت که شرکت‌های چینی رقیب از جمله هوآوی و ZTE روی آن سرمایه‌گذاری فراوان کرد‌ اند.
 
شرکت سامسونگ در گزارش تازه خود توضیح داد که طی سه ماه بین آپریل تا ژوئن ۲۰۲۴ مجموع درآمدهای خود را با رشد ۴۷٫۵ درصدی به ۹٫۳۵ تریلیون ون رسانده است که این رقم مطابق پیش‌بینی‌های قبلی کارشناسان اقتصادی بوده است.
 
سامسونگ پیش‌بینی کرده است که در فصل سوم سال جاری میلادی از فروش جهانی گوشی‌های هوشمند کاسته شود و به همین خاطر قصد دارد با سرمایه‌گذاری گسترده روی تراشه‌ها و سیستم‌های نیمه‌هادی مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازار را رونق بخشد. شرکت سامسونگ بر این باور است که ارتقا سیستم‌های داخلی گوشی‌های هوشمند مهم‌ترین سبب برای تشویق کاربران در این حوزه محسوب می‌شود تا نسل تازه گوشی‌های عرضه شده به بازار جهانی را خریداری کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.