دهلیز برای من تجربه بود در سینما

بهروز شعیبی در نشت فیلم دهلیز عنوان کرد:

نشست پرسش و پاسخ فیلم دهلیز به کارگردانی بهروز شعیبی با حضور رضا عطاران و هانیه توسلی و محمدرضا شیرخانلو برگزار شد

در ابتدای نشست بهروز شعبی دربارهٔ فیلمش گفت: تجربه خاصی را در سینما در تولید انجام دادیم و راغب نیستم که بیشتر دربارهٔ مضمون و محتوا فیلم در این جلسه بحث کنیم. درخواست پروانه دهلیز را از ابتدای سال به وزارت ارشاد دادیم و پانزدهم آذرماه پروانه صادر شد و از همان روز فیلمبرداری فیلم را طی چهل جلسه آغاز کردیم و نتیجه کار این فیلمی شد که به تماشا نشستید.

شعیبی دربارهٔ انتخاب رضا عطاران گفت : برای من افتخار بزرگی بود که درکنار یک کارگردان پیش کسوت فیلم اولم را آغاز کنم. وا ازابتدا گزینه اصلی من برای این نقش زضا عطاران بود.

رضا عطاران در نشست پرسش و پاسخ فیلم گفت : جذابیت های بسیار فیلنامه دهلیز من را نرغیب کرد که ذر این فیلم بازی کنم.من بهروز شعیبی را از سالها قبل می شناختم و این شناخت و فیلمنامه سبب همکاری ما شد.

هانیه توسلی بازیگر نقش اول زن فیلم دهلیز دباره نقش اش دراین فیلم گفت: بسیار خوشحالم که در این نقش بازی کردم. بهروز شعیبی پیش از این چند تله فیلم ساخته است و کارگردانی مسلط و حرفه است در هدایت بازیگرانش در حین فیلمبرداری. دهلیز یکی از لذت بخش ترین نقش هایی بود که من بازی کردم.

حاشیه های نشست فیلم دهلیز
این نشست یکی از شلوغ ترین نشست فیلم های اول بود و عکاسان طبق معمول همیشه در اجرای مراسم اختلال ایجاد کردند و با پرسنل برج میلاد درگیر شدند.
بازیگر نقش کودک فیلم بر روی صحنه حاضر شد و از نقش اش به خبرنگاران گفت.
غلامرضا موسوی تهیه کننده سینمای ایران از حتضرین این نشست بود
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.