ده پارک عجیب دنیا+ عکس

۱۶م آذر ،

پارک لی لی پوتی ها، پارک پرنده عصبانی، پارک نا پلئون بناپارات و پارک تمساح ها تنها بخشی از پاراک های عجیب و غریبی می باشند که در دنیا وجود دارند.

ممتازنیوز: پارک لی لی پوتی ها، پارک پرنده عصبانی، پارک نا پلئون بناپارات و پارک تمساح ها تنها بخشی از پاراک های عجیب و غریبی می باشند که در دنیا وجود دارند.

گزارش تصویری زیر نگاهی دارد به پاراک های عجیبی که در سرتاسر دنیا وجود دارند.

دبی بزرگترین مسیر مارپیچ دنیا در پاراک فراری ورلد دبی

دسلدورف، آلمان برج خنک کننده نیروگاه اتمی دسلدورف مدت هاست که به پارک بزرگی در المان تبدیل شده است.

بلژیک اروپای کوچک در بلژیک، شبیه سازی مینیاتوری بیش از ۸۰ شهر و نزدیک به ۱۵۰ ساختمان در اروپا به صورت مینیاتوری در بلژیک

 

آرژانتین پارک جمهوری در آرژانتین مکانی است برای کودکان که یک دولت کوچک را اداره کنند. در این پارک یک پارلمان، دادگاه، شهرداری و بناهایی از این دست قرار دارد که کودکان می توانند نقش های آینده را بازی کنند.

پارک تمساح ها، استرالیا یکی از تفریحات بازدیدکنندگان این پارک در استرالیا غذا دادن به تمساح هاست.

پارک موزه کمونیسم، لیتوانی پارکی که مجسمه بیش از ده تن از رهبران کمونیست جهان را در خود جای داده و در جای جای آن آثار و بقایای حکومت کمونیست ها دیده می گردد و این روزها به محل بازی بچه ها تبدیل شده است.

فرانسه، پارک ناپلئون خاطر ناپلئون بناپارت آنقدر برای فرانسوی ها عزیز است که پارک بزرگی را به او و تاریخ دورانش اختصاص دهند.

سرزمین حفاران، انگلستان ایده این پارک چنان در انگلستان مورد استقبال قرار گرفته که تا کنون چهار نمونه از این پارک ها در شهرهای مختلف این کشور ایجاد شده است. در این پارک وسائل حفاری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند تا بتوانند به راحتی کار کردن با آنها را تجربه کنند.

انگری بردز، فنلاند بازی پرنده عصبانی چنان در جهان مورد استقبال قرار گرفته که در فنلاند با الهام گرفتن از آن پارکی را شبیه به فضای این بازی ساخته اند.

 

سرزمین لی لی پوتی ها، چین همه کارکنان این پارک می بیایست تا ۴ فوت قد داشته باشند. استقبال از این پارک و البته انتقاد از آن در چین فراوان بوده است.


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.