دوئل دو ستاره هالیوود در وسترن تازه ست مک‌‌فارلین

۲۳اردیبهشت،

حضور نیل پاتریک، بازیگر شناخته شده و محبوب سریال تلویزیونی ˝ملاقات با مادر˝ به عنوان یکی از بازیگران اصلی به فهرست بازیگران وسترن کمدی ˝یک میلیون راه برای مردن در غرب˝ تازهترین ساخته سینمایی ست مک‌‌فارلین قطعی شد و بدین ترتیب این بازیگر روبروی لیام نیسون ایفای نقش می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، ست مک‌فارلین که بخاطر ساخت سریال‌های‌ تلویزیونی “پدران آمریکایی”، “کلیولند شو” و “خانواده گای” مدتی از سینما فاصله گرفته بود، با ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی “تد” و فیلم کمدی وسترن “یک میلیون راه برای مردن در غرب”، که پیش‌بینی می‌شود بتواند پای بسیاری از بینندگان تلویزیونی را هم به سالن‌های سینما باز کند، بار دیگر به سینما می‌آید.

بر همین اساس، این کارگردان فیلم وسترن کمدی “یک میلیون راه برای مردن در غرب” (A Million Ways to Die in the West) را با فیلمنامه‌ای که خودش به همراه الک سالکین به صورت مشترک نوشتند و حضور چندین ستاره مطرح هالیوود جلوی دوربین می‌برد. داستان این فیلم دربارهٔ شکست یک مزرعه‌دار در یک دوئل و مسائلی بعدی آن است که با ورود یک فرد تازه به آن شهر کوچک اتفاق می‌افتد.

بنابر اعلام کمپانی یونیورسال به عنوان تهیه‌کننده اصلی این فیلم با اضافه شدن نیل پاتریک به فهرست بازیگران این فیلم و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، وسترن کمدی “یک میلیون راه برای مردن” روز ۳۰ ماه می ۲۰۲۴ میلادی (۹ خردادماه) در سینماها سراسر جهان اکران می‌شود.

آماندا شفرد، لیام نسون، چارلیز ترون، یت مک‌فارلین، جیووانی ریبیسی، سارا سیلورمن، رکس لین، رالف گارمن، برت ریکابی، جی پترسون، باب جیسر، مایک میلر و نیل پاتریک بازیگران فیلم کمدی وسترن “یک میلیون راه برای مردن در غرب” می باشند.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.