دوربینی که فوتوشاپ دارد + عکس

به گزارش سه نسل به نقل ازممتازنیوز، یاد دوران دوربین های به اصطلاح “فیلم خور” به خیر. همیشه باید استرس تمام شدن نگاتیو و خوب شدن عکس ها پس از ظهور فیلم را داشت و پس از مدتی با ورود دوربین های دیجیتال به بازار، کاربران توانستند عکس های بیشتری بگیرند و غصه های اینچنینی نداشته باشند.

اما باز هم مشکلی که وجود داشت، نیاز به ادیت و تغییر رنگ ها و سایز تصاویر در رایانه ها بود تا عکس ها قابلیت چاپ را داشته باشند. یعنی باز هم داشتن نرم افزارهایی مانند فوتوشاپ برای ادیت عکس ها لازم است.

با این حساب، در هیچ ‌کدام از دوربین ‌های دیجیتال امکان اصلاح عکس به صورت آنی امکان ‌پذیر نبود و کاربر باید بعد از گرفتن عکس آن‌ ها را به کامپیوتر منتقل کرده و از طریق نرم‌ افزارهای مخصوص اصلاحاتی را که می ‌خواهد روی عکس مورد نظر انجام دهد.

اما دوربینی که اخیرا به بازار عرضه شده و توسط یک متخصص شرق آسیایی به نام تایی هان طراحی شده، به کاربر امکان می‌ دهد تا بتواند در لحظه عکسی را که گرفته، اصلاح کند و آن چه را می‌ خواهد از عکس حذف کند.

روی این دوربین دکمه ‌ای مخصوص وجود دارد که با کمک آن تنظیمات لازم به سرعت صورت گرفته و سپس می‌توان عکس را دوباره ذخیره کرد که این قابلیت فوتوشاپ مانند، کمک می کند دیگر نیازی به استفاده از رایانه برای این کار نیست.


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.