دوربین های ثبت سرعت در محور همدان – رزن نصب شد

به گزارش ایرنا ˈگودرز محمودیˈ روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از نخستین دوربین های راداری ثبت تخلفات سرعت رانندگی بیان کرد: علاوه بر این دوربین ها که از محل اعتبارات استانی تهیه شده است ۱۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات دیگر نیز با استفاده از اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تهیه شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های همدان بیان کرد: تا پایان سالجاری شش دوربین درآزاد راه همدان – تهران و چهار دوربین دیگر هم در محور همدان – کنگاور نصب و راه اندازی می شود.

وی ثبت ساعت ، تاریخ ، میزان سرعت مجاز و میزان تخلف صورت گرفته با رسم نمودار ساعات اوج تخلف خودروها را از مزیت های این دوربین ها دانست که پس از بسته شدن فایل در هر ۲۴ ساعت، قابلیت برگشت به تاریخ های قبل را نیز دارد و با اتصال به شبکه فیبرنوری فیلم تردد ها نیز قابل مشاهده است.

محمودی گفت: جابه جایی مسافر و کالا نیاز اساسی جامعه است و با توجه به افزایش روزافزون این نیاز، نظارت بر امر تردد نیز امری ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز گفت: تردد منتسب به انسان ، محیط ، جاده ، شهر و وسایل نقلیه است و پیش نیاز آن قدرت باز دارندگی و کنترل بیشتری برای ایجاد امنیت انسانی و امنیت ترافیکی است.

سرهنگ ˈحاجی محمد مهدیان نسبˈ افزود: برخورداری از تکنولوژی و اجرا‌ی طرح هایی چون نصب دوربین های کنترل سرعت گامی در افزایش قدرت نظارتی است البته فرهنگ سازی ، آموزش و فراهم کردن بستر فن آوری و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز باعث برقراری امنیت فیزیکی و امنیت ترافیکی می شود.

۷۵۲۵/۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.