دوربین کامپکت فوجی فیلم با قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

مدل FinePix F660EXR یکی از دوربین‌های باقابلیت و محبوب فوجی فیلم در بازار داخلی است.

این دوربین از سری سوپرزوم‌های این برند است توانایی ضبط ویدیویی ۱۰۸۰p Full HD را داشته که این فیلمبرداری می‌تواند با سرعت ۳۰ فریم انجام شود و امکان استفاده از زوم کامل اپتیکال و ضبط صدای استریو نیز با آن وجود دارد.

این دوربین توانایی ضبط ویدیویی با سرعت بسیار بسیار ۳۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. توانایی عکاسی پیاپی با سرعت ۸ فریم بر ثانیه در رزولوشن کامل را نیز باید به قابلیت‌های این دوربین اضافه کرد. عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه هم می‌تواند انجام گیرد، ولی رزولوشن به ۸ مگاپیکسل کاهش می‌یابد.

دوربین باقابلیت این خانواده همچنین مجهز به لنز فوجینون ۲۴-۳۶۰ میلی‌متر با توانایی زوم ۱۵ برابر است. سنسور تصویر این دوربین هم ۱۶ مگاپیکسل از نوع CMOS است. نمایشگر ۳ اینچی هم رزولوشن ۴۶۰,۰۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که رزولوشن بسیار بالایی است. این دوربین مجهز به یک فلاش Pop-up قدرتمند با برد موثر ۷/۳ متر نیز هست. در زیر این دوربین هم می‌توان شاهد یک پورت استاندارد HDMI و یک پورت AV/USB بود.

تجهیز به باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ NP-50A که در هر بار شارژ کامل توانایی شارژ دهی به اندازه‌ی گرفتن ۳۰۰ عکس را دارد از دیگر قابلیت‌های این دوربین است. عکس‌های گرفته شده نیز روی کارت حافظه SD/SDHC/SDXC ذخیره می‌شوند. تجهیز به فلاش داخلی بالا جهنده (Pop-Up) با برد ۲/۳ متر، بهره‌مندی از تکنولوژی تشخیص لبخند و… از دیگر ویژگی‌های این دوربین است.

به طور کلی مجهز بودن به لنز واید و قدرتمند با توانایی زوم ۱۵ برابر، توانایی ضبط ویدیویی ۱۰۸۰p Full HD، توانایی عکاسی پیاپی با سرعت ۱۱ فریم بر ثانیه، بهره‌گیری از سنسور با رزولوشن بالای ۱۶ مگاپیکسلی، بهره‌گیری از تازهترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های دوربین‌های دیجیتال و… از ویژگی‌های مثبت این دوربین باقابلیت است.

این دوربین اولترازوم با قیمتی در حدود ۶۰۰ تا ۶۲۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.