دوره آموزش مقدماتی بسیج ویژه طلاب بسیجی اهل سنت در حوزه علمیه اهل سنت طوبی زاهدان برگزار شد

شنبه ۱۷ تیر – ۰۶:۵۵:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – به منظور حفظ آمادگی و جذب و توسعه بسیج دوره آموزش مقدماتی ویژه طلاب بسیجی اهل سنت حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید نوری صفا زاهدان برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، حجت الاسلام والمسلمین باقری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ضمن برشمردن فضیلت ماه شعبان که مختص به نبی مکرم اسلام(ص) می باشد به عبادات و اعمال مختص این ماه اشاره کرد و افزودد: طلاب باید قدر این ماه را بیشتر بدانند و خودشان را آماده برای مهمانی خداوند در ماه رمضان کنند.
وی در ادامه به نقش بسیج در پشتیبانی و پاسداری از نظام مقدس انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز به برکت بسیج مردمی نظام اسلامی با اقتدار و با خلوص نیت کامل در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی نموده است.
وی در ادامه افزود: طلاب باید با بصیرت دینی، آگاهی سیاسی و معرفت دینی خویش در برابر توطئه ها و تهدیدات دشمنان که مهمترین آن جنگ نرم است ایستادگی ومبارزه کنند و با اتحاد بین هم خاری بر چشم دشمنان این مرز و بوم باشند.
حجت اسلام باقری در ادامه به خدمات نظام به حوزه های علمیه اهل سنت اشاره و بیان کرد: بعد از انقلاب حوزه های علمیه اهل سنت افزایش چشمگیری داشته و این از برکات نظام اسلامی می باشد در ادامه سرهنگ میری بنجار جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان به بیان نقش و ساختار و اهداف بسیج و تشکیل بسیج دهها میلیونی بنا به دستور مقام عظمای ولایت اشاره و طلاب را با برنامه های بسیج آشنا کرد.
همچنین، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ساختار بسیج طلاب، تشکیل شورای مشورتی و کانون تفکر را از برنامه های بسیج طلاب در سال جاری دان عنوان کرد گفتنی است : در این کلاسها طلاب با مباحث سلاح شناسی – امداد و نجات – پدافند غیرعامل و عملیات روانی آشنا شدند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۷۱۸۵۵۵۵۳۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.