دوری ۴ تا ۸ هفته‌ای پویول از میادین

۲۷م اسفند ،

رامون کوگات و ریکارد پرونا، پزشکان باشگاه بارسلونا روز قبل در گفت‌و‌ گو با رسانه‌ها در خصوص آرتروسکوپی کارلس پویول صحبت و اعلام کردند بخشی از غضروف زانوی راست پویول از بین رفته است.

پزشکان بارسلونا در این باره اظهار داشتند: مدت زمان دوری وی از میادین می‌تواند متغیر باشد. می‌تواند زمانی بین ۴ تا ۸ هفته باشد؛ همه‌چیز به پویول بستگی دارد.

پرونا در خصوص بازگشت احتمالی پویول به لیگ قهرمانان اروپا گفت: ممکن است بتواند در این مسابقات به میدان برود. همه ما از این بابت خوشحال خواهیم شد.

پزشکان بارسلونا اعلام کردند: پویول تصمیم گرفت همان شب تحت عمل قرار بگیرد و ما پس از آرتروسکوپی متوجه شدیم که بخشی از غضروف وی مفقود شده است.

کوگات تأکید کرد: سن او یک عامل منفی در مسیر بهبودی‌اش محسوب می‌شود؛ اما اگر او از لحاظ ذهنی قوی باشد، می‌تواند به خوبی این دوران را پشت سر بگذارد. او یک نابغه و یک الگو است.

وی ادامه داد: اگر فرد مسنی دچار این مشکل می‌شد، باید ماه‌ها برای برطرف شدن این مسئله منتظر می‌ماند، اما پویول باید بین ۴، ۶ تا ۸ هفته منتظر بماند؛ هرچند من معتقدم باید زمان بیشتری استراحت کند. او می‌تواند تا پایان فصل به آمادگی برسد، اما این به شرایط زانویش بستگی دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.