دورکاری تاپایان سال اینترنتی می‌شود

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از ایجاد نخستین پیشخوان دولت در زندانها خبر داد معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری از ایجاد نخستین پیشخوان دولت در زندانها خبر داد. 

به گزارش مهر احمد بزرگیان با بیان اینکه اینترنت ملی برای دورکارها تا پایان سال جاری تامین می شود گفت: برابر قولی که برابر ماده ۴۶ وزارت ارتباطات و فن آوری ارتباطات داده است باید تا پایان سال جاری مشکل اینترنت ملی برای کارمندان دورکار برطرف و تمامی دورکارها از اینترنت و سیستم اینترانت بهره مند شوند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پیشخوان دولت در سطح کشور گفت: هم اکنون ۱۸ هزار پیشخوان دولت در کشور فعال هستند که در برنامه پنجم توسعه تا ۱۲ هزار پیشخوان پیش بینی شده است. بر این اساس مجوز دو هزار پیشخوان از شورای عالی اشتغال اخذ شده که با تامین اعتبار وام ۴۰ میلیارد تومانی از طریق پست بانک این دوهزار پیشخوان زمینه ایجادش فراهم می شود.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری اظهار داشت: البته وزارت ارتباطات هم متعهد شده تا ۶ هزار آی سی تی روستایی تا پایان برنامه پنجم توسعه در روستاهای کشور ایجاد کند.

بزرگیان در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح تحول اداری گفت: ۱۰ برنامه این طرح بزرگ تدوین شده و تفاهم نامه هایی میان دستگاههای ملی و استانی منعقد شده است. بر اساس اجرای این طرح و ارزیابیهای اولیه در سال ۹۰ با رشد عملکرد و رضایتمندی مردم همراه بوده ایم. بر اساس نظرسنجی از ۳۰۶ هزار شهروند می توان گفت نسبت به سال ۸۴ با کاهش رشوه و پارتی بازی و شفاف شدن عملیات های اداری مواجه بوده ایم که گزارش نهایی سرح تحول اداری به زودی رسانه ای می شود.

این مقام مسئول در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در مورد پیشخوانهای قضایی گفت: موضوع پیشخوان قضایی مرتبط با مرکز آمار و فنآوری اطلاعات قوه قضائیه است و دستگاه قضا در این خصوص وارد شده است ولی دولت در امر پیشخوان قضایی برای زندانها وارد شده است. بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان زندانها منعقد شده برای راحتی خانواده زندانیان و خود زندانی در درون زندان و جوار زندانها دفاتر پیشخوان دولت راه اندازی می شود که نخستین دفتر پیشخوان دولت در زندان ها در زندان قزلحصار راه اندازی شد.

بزرگیان گفت: بخشی از خدمات ارائه شده در این دفاتر برای تسهیل در ارائه خدمات سازمان زندانها به زندانیان است.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.