دور دوم نرخ جدید فرآورده‌های لبنی به‌زودی اعلام می‌شود

دور دوم نرخ جدید فرآورده‌های لبنی به‌زودی اعلام می‌شود

نرخ جدید فرآورده‌های لبنی که در هفته گذشته تغییر قیمتی نداشته‌اند، به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام شد تا در مورد آن تصمیم‌گیری کنند.

 

مدیرعامل اتحادیه فرآورده‌های لبنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این مطلب درباره عملیاتی شدن خرید شیر خام به نرخ مصوب ۹۳۰ تومانی گفت: خرید شیر خام به نرخ مصوب، در شرف عملیاتی شدن است و تاکنون جلسات متعددی برگزار شده و دامداری‌ها منتظر دریافت حواله‌های خوراک دام از شرکت پشتیبانی امور دام هستند.

رضا باکری افزود: به‌نظر می‌رسد تا قبل از پایان مهرماه حواله‌های دام به دست دامداری‌ها برسد تا شروع به تولید شیر خام به نرخ مصوب کنند.

وی خاطرنشان کرد: نرخ شیر خام هم‌اکنون بر اساس عرضه و تقاضا در بازار به قیمتی حدود یک‌هزار تا یک‌هزار و ۱۰۰ تومان فروخته می‌شود.

باکری ادامه داد: با عملیاتی شدن خرید شیر خام به نرخ مصوب، کاهش قیمتی درباره نرخ فرآورده‌های لبنی وجود ندارد. زیرا قیمت جدید لبنیات بر اساس قیمت شیر خام مصوب تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه دور دوم نرخ جدید لبنیات به‌زودی اعلام می‌شود، تصریح کرد: فرآورده‌های لبنی که در دور اول تغییر قیمت فرآورده‌های لبنی پس از مصوب شدن شیر خام به نرخ ۹۳۰ تومان، تغییر قیمتی نداشته‌اند، به‌زودی اعلام می‌شود.

فعال بخش خصوصی در پایان یادآور شد: دیروز نرخ جدید فرآورده‌های لبنی توسط اتحادیه به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تسلیم شد و منتظر اعلام این سازمان هستند./

 

خبرنگار: ابراهیم نژادرفیعی

N-910719-02

تشکل ها

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.