دوسالانه کاریکاتور در تردید

جام جم آنلاین: مسعود شجاعی‌طباطبایی از این‌که دوسالانه مهمی مانند دوسالانه کاریکاتور دچار اما و اگرهای مدیریتی شده است، گلایه کرد.

دبیر دوسالانه کاریکاتور و رئیس خانه کاریکاتور ایران در گفت‌وگو با مهر گفت: در زمان مدیریت آقای شالویی فراخوان دوسالانه به تمام دنیا مخابره شد و تاکنون حدود ۹۰ کشور در این دوسالانه حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: این دوسالانه از ۵ ستاره‌ای که به دوسالانه‌های هنری می‌دهند تمام ستاره‌ها را اخذ کرده یعنی این بی‌ینال یک بی‌ینال ۵ ستاره است. یکی از فاکتورهای مهم برای گرفتن این ستاره‌ها زمان برگزاری و تناوب آن است که با توجه به تغییر مدیریت در ارشاد این تناوب به هم خورده و ستاره‌های دوسالانه کاریکاتور در خطر است.

وی افزود: برای این دوسالانه مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند که بیش از نیمی از این مبلغ به جوایز اختصاص دارد و با مبلغ باقیمانده تنها می‌توانیم یک نمایشگاه برگزار کنیم نه یک دوسالانه.

شجاعی‌طباطبایی ادامه داد: با مبلغی که در نظر گرفته‌اند ما نمی‌توانیم دوسالانه‌ای در حد دوسالانه‌های کاریکاتور قبلی برگزار کنیم و این یعنی شکست زیرا نه امکان چاپ کتاب داریم و نه می‌توانیم به طور کامل یک دوسالانه را برگزار کنیم!


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.