دوستی‌مهر: در شرایط خوبی بسر می بریم

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دوستی مهر در این باره گفت: پیش از صحبتهایم جا دارد از طرف تیم نوجوانان ایران با هموطنانم در منطقه شمال غرب کشور که عزیزانشان را از دست داده اند ابراز همدردی کنم و به آنها بگویم که تیم ملی نوجوانان ایران به یادآنهاست و بدانند که ما در کنار آنها هستیم.

وی در ادامه گفت: تیم نوجوانان دیروز در یک بازی مقابل تیم جوانان استیل آذین ۲ بر صفر به پیروزی رسید و گلهای ما را رضا چعب و علی هزامی به ثمر رساندند. از بازیکنان راضی هستم و مطمئنم که با برگزاری اردو در ترکیه ما به اوج آمادگی می رسیم و با قدرت وارد رقابتهای قهرمانی آسیا در تهران خواهیم شد.

دوستی مهر افزود: قرار است اوایل شهریورماه به ترکیه برویم که تاریخ قطعی و جزئیات سفر از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهد شد. ما یک ماه مهم پیش رو داریم و باید اوضاع را به خوبی زیر نظر بگیریم. خوشبختانه مصدومی نداریم و باید این وضعیت را تا شروع رقابتها حفظ کنیم. هدف ما رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۴ و قهرمانی در آسیاست و برای این هدف هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم. جا دارد که از فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان به دلیل توجه خوبی که به تیمهای پایه به خصوص تیم ملی نوجوانان دارند تشکر ویژه ای داشته باشم

ما تا آخر مردادماه در اردو خواهیم بود و اردوی بعدی در صورت سفر به ترکیه از ۳ شهریورماه آغاز خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.