دولت یازدهم با یک برنامه منسجم برای مقابله با تورم و گرانی وارد عرصه شود

فروردین ۱۴۰۳

حق‌پناه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

عضو هئیت علمی دانشگاه تهران گفت: دولت یازدهم باید با یک برنامه منسجم و در راستای مقابله با تورم و گرانی وارد عمل شده و مشکلات عمومی مردم را برطرف کند.

“جعفر حق‌پناه” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به مولفه‌ها و اولویت‌های دولت یازدهم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اظهار داشت: با توجه به وعده‌هایی که “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” در هنگام مناظره‌ها و بحث‌های انتخاباتی با مردم بیان کرد، امیدواریم وی در چارچوب همین شعارها و در راستای مطالبات مردم حرکت و مشکلات مردم را برطرف کند.
 
استاد دانشگاه تهران در ادامه تصریح کرد: مردم از دولت یازدهم توقع دارند که این امر را مورد توجه و برسی قرار داده و مسائل اسلامی و دینی، پایه‎های اصلی دولت را تشکیل دهد.
 
حق‌پناه با بیان اینکه اولویت اصلی ما در حال حاضر در کشور حل مشکل معیشت مردم است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با یک برنامه منسجم و در راستای مقابله با تورم و گرانی وارد عمل شده و به گونه‌ای عمل کند که مشکلات عمومی مردم برطرف شود و در بعد مسائل سیاسی در دولت یازدهم ضرورت دارد به حقوق برابر کشورمان در عرصه جهانی توجه شود.
 
عضو هئیت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت‎های بالایی در کشور برخوردار است، تصریح کرد: ما امیدواریم که دولت منتخب ، مسیر جدیدی را برای کشور ایجاد کرده و از نظر سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برنامه‎های خوبی را برای کشور طراحی و اجرا کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.