دومین پیروزی تیم والیبال نوجوانان ایران در ترکیه

۱۳خردادماه،

 بازیکنان نوجوان والیبال ایران که اردوی آمادگی خود را در آنکارا دایر کرده اند، امشب در سومین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم ترکیه مانند دومین دیدار خود با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسیدند.

تیم ایران اولین دیدار خود مقابل ترکیه را با حساب ۳ بر ۲ واگذار کرده بود.

به گزارش ایرنا، تیم ایران در سومین دیدار گیم های اول ، دوم و پنجم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ ، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۹ از آن خود کرد و گیم های سوم و چهارم را با حساب ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به حریف واگذار نمود.

ایرج مظفری سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در این دیدار از تمامی بازیکنان خود استفاده کرد.

ملی پوشان نوجوان والیبال ایران که خود را برای شرکت در رقابت های جهانی مکزیک آماده می کنند، یک دیدار تدارکاتی دیگر برابر تیم ملی والیبال نوجوانان ترکیه برگزار می کنند.

محسن باقریان، معین معینی فرد، جواد حکمتی،میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، سیدمهدی حسینی ایمنی، سهندالله وردیان، رحمان تقی زاده، محمدرضا عوض پور گیلارکشی، محمدامین حیدری، هادی سیدنیازی، محمد دلیری، شاهین شهروز، اکبر ولایی، جابر اسماعیل پور و فردین قلعه وند، اعضای تیم والیبال نوجوانان کشورمان را در سفر به ترکیه تشکیل می دهند.

این تیم را ایرج مظفری به عنوان سرمربی، محمدرضا دامغانی و احمد لاهوتی به عنوان مربیان و سیدحسین حسینی به عنوان سرپرست همراهی می کنند.

مسابقه های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در روزهای ۶ تا ۱۶ تیر ماه در مکزیک برگزار می ‌شود و تیم والیبال نوجوانان ایران که عنوان قهرمانی آسیا را در اختیار دارد، روز ۲۸ خرداد ماه عازم مکزیک خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.