دومین آکادمی علمی ورزشهای زورخانه‌ای در اصفهان افتتاح شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

دومین آکادمی تخصصی علمی ورزشی ورزش های زورخانه ای افتتاح شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، دومین آکادمی علمی تخصصی ورزش های زورخانه ای ایران در موسسه فرهنگ قرآن و ورزش حضرت علی بن ابیطالب اصفهان رسما کار خود را آغاز نمود .

در این مراسم ابتدا اخروی، رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان با بیان اینکه فدراسیون برای رشد و اشاعه این رشته در ۱۰۰ موضوع مختلف برنامه ریزی نموده و اجرای این برنامه ها تحولات بسیاری در این رشته ایجاد می نماید گفت: هر کدام از این برنامه ها فصل تازه ای در ورزش پهلوانی و زورخانه ای باز می نمایند که افتتاح و راه اندازی مراکزی اینچنینی به نام آکادمی می تواند چهره علمی و تخصصی تری به این رشته تاریخی و فرهنگی ما بدهد .

وی اظهار نمود: پتانسیل و ظرفیت و نیز قدمت تاریخی که ورزشکاران این استان در این زمینه دارند می تواند زمینه ساز تحولات بسیاری باشد. در ورزش پهلوانی باید هر دوبال جسمی و فرهنگی که بیشتر معنویات را در بر می گیرد تقویت شوند .

وی ادامه داد: آکادمی شدن سبب می گردد تا برنامه ها با نظم و اصول اجرا شوند و ادامه دار باشند. امضا تفاهم نامه و ادامه چنین برنامه هایی می تواند این مسیر را هموارتر نماید .

در ادامه این مراسم تفاهم نامه آغاز به کار رسمی آکادمی ورزش های زورخانه ای بین صفارزاده رئیس فدراسیون، اخروی رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای و مهدی هدایتی مالک موسسه فرهنگ قرآن و ورزش علی بن ابیطالب به امضاء رسید .

در ادامه این مراسم نیز ملی پوشان تیم ملی ورزش های زورخانه ای به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت .

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.