دومین جشنواره هنرهای تجسمی کودک ونوجوان شهریور ماه برگزار می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، براساس فراخوان دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک ونوجوان، این رویداد هنری در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی در سه گروه سنی ۶ تا ۸ سال، ۹ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

این جشنواره در رشته نقاشی با موضوع‌های ‘طبیعت بی جان ایرانی’، ‘پنجره اتاق من’، ‘شهر رویایی من’، ‘پروانه ها و گل ها’، ‘سیمرغ’، ‘مترسک’، ‘کشتی نوح’، ‘ابراهیم در آتش’، ‘حضرت سلیمان و هدهد’، ‘حضرت یونس در شکم ماهی’ و در رشته خوشنویسی با موضوع آزاد برپا می شود.

ضمن آنکه در رشته خوشنویسی برای گروه های سنی ۶ تا ۸ و ۹ تا ۱۱ سال، خط تحریری و برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، خط درشت درنظر گرفته شده است.

کودکان ونوجوانان ۶ تا ۱۴ سال می توانند آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی www.festivalart.ir ارسال کنند.

آثار ارسال شده توسط شورای داوری متشکل از ‘بهرام کلهرنیا’، ‘علی هاشمی شهرکی’ و ‘یاسمین سینایی’ بررسی می شود و افراد پذیرفته شده به دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک ونوجوان که به صورت کارگاهی شهریور ماه در اصفهان برگزار می شود، راه می یابند.

دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** ۹۱۷۳ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۱۵۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.