دومین نشست کارشناسان فرهنگی واحدهای دانشگاه علمی کاربردی ۹ دی برگزار می‌شود

۴ م دیماه ،

New Image1.JPG

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری دومین نشست کارشناسان فرهنگی و اجتماعی واحدهای استانی این دانشگاه از ۹ تا ۱۱ دی ماه جاری در بندر عباس خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مهدی فیض با اعلام اینکه واحد استانی هرمزگان میزبان برگزاری نشست مذکور خواهد بود، افزود: این نشست ضمن بررسی الزامات فرایند صدور کارنامه عملکرد فرهنگی مراکز آموزشی، با هدف برنامه‌ریزی اولیه برای راه‌اندازی ۳۴ جشنواره و یک سوگواره سراسری در واحدهای استانی برگزار خواهد شد.

دکتر فیض در ادامه اظهار داشت: با توجه به ضرورت اعتبارسنجی گزارش‌های ثبت‌شده در درگاه و صدور کارنامه عملکرد فرهنگی مراکز آموزش عالی علمی کاربردی، از ابتدای سال‌جاری، این مهم در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته‌است.

وی همچنین به تعریف و تعیین ۳۴ جشنواره سراسری فرهنگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره کرد و گفت:‌اجرای این برنامه‌ها میان مراکز علمی کاربردی در ۳۱ استان کشور تقسیم شده‌است و طی نشست مذکور طرح‌نامه و آیین‌نامه‌های تدوین شده، تصویب خواهد شد.

دکتر فیض افزود: به جز استان تهران که عهده دار اجرای چهار جشنواره فرهنگی شده است دیگر استان ها، برگزاری یک جشنواره را متقبل شده‌اند و آن را به صورت سراسری و برای کل کشور برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.