دومین همایش قرآن پژوهی و طب دوشنبه هفته آینده در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می گردد

۲۲م آذر ،
ممتاز نیوز : دکتر سیدمحمدکاظم تدین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اعلام این مطلب گفت: دومین همایش قرآن پژوهشی و طب با هدف جهت دهی تحقیقات پزشکی در مسیر قرآنی و ترسیم سبک زندگی اسلامی هفته آینده در این دانشگاه برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز نیوز ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به نقش قرآن پژوهشی و طب در مسیر توسعه پزشکی بیان کرد: محورهای این همایش، جهت دهی تحقیقات پزشکی به رویکرد قرآنی و روایی، ترسیم سبک زندگی اسلامی و تدوین شاخص های پزشک کارآمد از منظر دین و قرآن و ابعاد تناسب جسمانی از منظر قرآن و روایات می باشد.
 
وی افزود: تدوین ابعاد مختلف سبک زندگی قرآنی، تدوین شاخص های سلامت معنوی، رویکرد دینی سبک زندگی اسلامی، روش پژوهی قرآن و طب و طب در قرآن و احادیث از دیگر محورهای دومین همایش قرآن پژوهی و طب است.
 
رئیس دومین کنگره قرآن پژوهشی و طب اظهار کرد: از میان ۱۰۴ مقاله پذیرفته شده، ۱۶ مقاله به صورت سخنرانی و ۸۸ مقاله به صورت پوستر ارائه می گردد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار کرد: این همایش به همت معاونت آموزش و تحقیقات همچنین گروه های اخلاق پزشکی و معارف اسلامی، مرکز تحقیقات اخلاق پزشکی دانشگاه و با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد.
 
خاطرنشان می گردد این همایش یک روزه همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور محققان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور روز ۲۷ آذر ماه در تالار همایش های دانشگاه علم پزشکی جهرم برگزار خواهد شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.