دوچرخه‌سواران بسیجی معاونت هنری ارشاد ۴۵۰ کیلومتر رکاب می‌زنند

۰۸م آذر ،

فرمانده پایگاه بسیج نینوای معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دو دوچرخه‌سوار بسیجی از خرمشهر تا بندر بوشهر را در هفته بسیج رکاب می‌زنند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، مرتضی باقرنژاد؛ فرمانده پایگاه بسیج نینوای معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای برنامه های مختلف و متنوعی که در پایگاه بسیج نینوا به اجرا در می آید، دو دوچرخه سوار بسیجی این پایگاه در یک اقدام نمادین برای ادای احترام به نام و خاطره بسیجیان شهید و خانواده معظم آنها مسافتی در حدود ۴۵۰ کیلومتر را رکاب می زنند.

وی افزود: این دو دوچرخه سوار بسیجی به نام‎های علی رزم خواه و امیر شهیدی یکتا با آغاز هفته بسیج مقارن با عاشورای حسینی از خرمشهر تا بندر بوشهر را با دوچرخه طی می کنند.

باقرنژاد دربارهٔ سوابق این دو دوچرخه سوار بسیجی خاطرنشان ساخت: این دو دوچرخه سوار پیش از این مسیرهای تهران – شمال، کردستان – کرمانشاه، مهریز – اردکان و بندر ترکمن تا گرگان را رکاب زد اند.

فرمانده پایگاه بسیج نینوای معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تقارن این حرکت با ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) نشانه عنایت سید و سالار شهدا به شهیدان و مجاهدان راه حق است و کسانی که در راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گام برمی دارند، از رحمت ائمه(ع) برخوردار می شوند.

وی دربارهٔ برنامه های آتی این پایگاه عنوان کرد: در نظر داریم تا برنامه های فرهنگی – هنری بیشتری را به اجرا درآوریم، چراکه معتقدیم در مقطع فعلی مهم ترین عرصه ای که یک بسیجی می تواند در آن خدمت کند و در راستای اهداف عالیه نظام گام بردارد، عرصه گستره فرهنگ و هنر است.

باقرنژاد در خاتمه گفت: خوشبختانه جناب آقای شاه آبادی، معاون هنری وزیر ارشاد نیز حمایت کافی و خوبی از برنامه های پایگاه بسیج این معاونت دارد و با توجه به ظرفیت ها و قابلیت هایی که در معاونت هنری موجود است چشم انداز روشنی برای فعالیت‌های پایگاه بسیج پیش بینی کرده ایم.

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.