دو خبر از بهرام رادان: کسب یک جایزه از جشنواره هند و به دست آوردن رکورد فروش آلبوم در سال ۹۱

شنبه, ۱۰ تیر ساعت ۰۶:۳۱ کافه سینما

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۶

+ ۴

در حالی که تقریبا یک ماه از انتشار آلبوم «روی دیگر» به هنرمندی بهرام رادان گذشته است، این آلبوم، رکورددار فروش آلبوم های موسیقی در سال ۹۱ تا این لحظه شد.

علی اسدزاده، مدیر عامل شرکت تصویر گستر پاسارگاد که این روزها با انتشار آلبوم بهرام رادان موفقیتی را در کارنامه خود رقم زده در مورد این آلبوم می گوید: « در حال حاضر پرفروش ترین آلبوم سال ۹۱ «روی دیگر» با صدای بهرام رادان بوده است. این آلبوم در کمتر از سه هفته فروشی داشته که سابقه نداشته است». اسدزاده با اعلام این خبر همچنین می گوید: «با این میزان فروش در طول سه هفته، اینطور که پیش می رود «روی دیگر» تا مدت ها رکورد آلبوم پرفروش بازار را برای خود نگه خواهد داشت».

او در رابطه با چگونگی همکاری اش با رادان هم توضیح می دهد: «سال گذشته با علی باذل، مدیر برنامه های رادان وارد مذاکره برای همکاری شدم و همان موقع تصمیم به همکاری گرفتم. ولی این تصمیم یک ریسک صد در صد بود. چون هنرمندان زیادی از رشته های مختلف وارد عرصه موسیقی شده بودند و موفقیت همه تضمین شده نبود. با اینکه مثل هر اثر دیگری این آلبوم مخالف و موافق را با هم دارد، اما الآن از نتیجه کار بسیار خوشحالم و از همکاری با آلبوم های بعدی این بازیگر هم استقبال خواهم کرد». اسدزاده در پایان تصریح می کند: «جالب است بدانید این البوم از سایر آثاری که توقع فروش بالاتری از آنها داشتیم، توفیق بیشتری به لحاظ فروش کسب کرده است و همه اینها به خاطر محبوبیت و کیفیت کاری بهرام رادان در آلبوم «روی دیگر» است».

گفتنی است بهرام رادان، همچنین کار روی آلبوم دومش را کلید زده است. آلبومی که در آن با چهره های معروف و معتبر موسیقی همکاری خواهد کرد.

از سوی دیگر خبر رسیده که هندی‌ها به بهرام رادان جایزه دادند.

بهرام رادان جشنواره بین‌المللی «هند» برای فیلم سینمایی «آدمکش» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

به گزارش خبرآنلاین، «آدمکش» ساخته رضا کریمی همراه با ۹ فیلم دیگر از سایر کشورها در بخش مسابقه این فستیوال به رقابت پرداخت و فیلم سینمایی« اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی نیز در بخش سینمای جهان به نمایش در آمد.

بهرام رادان برای «آدمکش» توانست جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول را از آن خود کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم « هند» از ۲۶ تا ۲۸ خردادماه در چهار بخش سینمای جهان، مسابقه، سینمای هند برپا شد.

عرضه بین المللی دو فیلم سینمایی «اینجا بدون من» و «آدمکش» برعهده موسسه رسانه‌های تصویری است.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه‌سینما-سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.