دو خبر از جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

بازبینی آثار بخش مسابقه صحنه ای (تهران) چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت چهارشنبه، ۶ شهریورماه، آغاز می گردد و تا جمعه، ۸ شهریورماه، ادامه می‌یابد.

به گزارش  ممتاز به نقل از هنرآنلاین، این آثار از سوی دکتر محمود عزیزی، دکتر سعید اسدی، مریم معترف و حسین پارسائی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و آثار برگزیده در بخش مسابقه صحنه ای چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، که از ۱ تا ۶ مهرماه در تهران برگزار می گردد، حضور خواهند یافت.

برگزاری اولین نشست رسانه ای جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

نخستین نشست رسانه ای چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شنبه، ۹ شهریورماه، برگزار می گردد.

بر اساس  این خبر،نخستین نشست رسانه ای این جشنواره ساعت ۱۰:۳۰، پیش از برگزاری بخش های مسابقه کودک و نوجوان، عروسکی و خیابانی، که از ۱۰ تا ۱۴ شهریورماه در تبریز برگزار خواهد شد، در مجتمع فرهنگی هنری اسوه واقع در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، نبش بهار جنوبی، جنب بانک تجارت، با حضور حسین مسافرآستانه، دبیر جشنواره، برگزار خواهد شد.

همچنین دومین نشست رسانه ای جشنواره تئاتر مقاومت، پیش از آغاز مرحله نهایی آن در تهران برگزار می گردد که زمان و مکان این نشست متعاقبا از طریق ستاد خبری جشنواره به اطلاع خواهد رسید.

چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) در بخش های خیابانی، تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه در شهرستان تبریز و بخش های مهمان و مسابقه صحنه ای هفته اول مهرماه سال جاری و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت، با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و دبیری حسین مسافر آستانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.