دو طلا و سه برنز در انتظار آزادکاران جوان ایران

۲۶خردادماه،

آزادکاران ایران در رقابت‌های جوانان آسیا تنها توانستند در دو وزن به فینال راه پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابت‌های کشتی جوانان آسیا که در تایلند برگزار می‌شود، امروز (یک‌شنبه) با انجام رقابت‌های شش وزن آزاد پیگیری شد، که نمایندگان ایران در اوزان ۷۴ و ۸۴ کیلوگرم به فینال راه‌ یافتند و سه آزادکار ایران نیز راهی دیدار رده‌بندی شدند. علی‌اکبرزاده نیز در وزن ۹۶ کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم ، یونس سرمستی ابتدا هشت بر صفر گانسوخ از مغولستان را برد و سپس با نتیجه‌ ۱۶ بر ۱۳ مقابل ولادیمیر کودرین از قزاقستان به پیروزی رسید، اما در نیمه نهایی برابر سونگ هو از کره شمالی ۱۳ بر ۶ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، فرزاد کولیوند ابتدا فرناندو از سریلانکا را ضربه کرد و سپس مقابل نوربک ژارکینبایف از مغولستان هشت بر صفر به پیروزی رسید، اما در نیمه نهایی مقابل کیم کوک از کره شمالی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۶۶ کیلوگرم، پیمان یار احمدی ابتدا کین جی‌یو از ژاپن هشت بر صفر مغلوب کرد و سپس تائجین از کره جنوبی را هشت بر صفر شکست داد. اما در مرحله نیمه نهایی مقابل بولات ساکایف از قزاقستان هفت بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، مصطفی قیاسی ابتدا کیم چانگ از کره جنوبی را ۹ بر دو برد و در دور بعد باسان تسوگ از مغولستان را ۱۰ بر سه برد. قیاسی در نیمه نهایی نیز برابر ساکن آیژانوف از قزاقستان ۱۰ بر دو به برتری رسید و به فینال راه یافت.

در وزن ۸۴ کیلوگرم، علیرضا کریمی در دور اول مربکف از قرقیزستان را ۹ بر صفر مغلوب کرد و در دور دوم با نتیجه‌ هشت بر صفر مقابل گان بولد از مغولستان به برتری رسید. کریمی در نیمه نهایی موفق شد گئون هیوک بئوم از کره جنوبی را با نتیجه‌ هفت بر صفر شکست دهد و به فینال راه یابد.

همچنین در وزن ۹۶ کیلوگرم، حاتم علی اکبرزاده در دور اول مقابل سالیموزدا فخرالدینی از تاجیکستان با نتیجه‌ چهار بر صفر شکست خورد و با راه نیافتن این تاجیکستانی به فینال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.