دو هزار و ۸۰۰ کتابخانه به صورت متمرکز به نهاد کتابخانه می پیوند

۱۳م دیماه ،

دور دوم سمینار تخصصی کارشناسان فناوری اطلاعات کل استان ها با حضور معاون اداری مالی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مدیرکل امور اداری و منابع انسانی آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ حمید رضا احمدی، مدیرکل امور اداری و منابع انسانی با اشاره به همکاری کارشناسان فناوری در ارتقاء سطح فنی اطلاعات و مکانیزه کردن کتابخانه های عمومی کشور گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر دارد تا سیستم حضور و غیاب، حقوق و مرخصی کارکنان خود را در سراسر کشور به صورت متمرکز در دو فاز به انجام برساند که هم اکنون فاز اول آن در ادارات کتابخانه های استان ها در حال اجرایی شدن است.
وی تصریح کرد:بدون شک همکاری کارشناسان فناوری اطلاعات و کارشناسان اداری باید در این امر به گونه ای باشد تا فاز اول  این برنامه تا ابتدای سال اینده و فاز دوم نیز در طول سال آینده اجرایی شود.  
مدیرکل امور اداری و منابع انسانی خاطر نشان کرد: در فاز نهایی ۲ هزار و ۸۰۰ کتابخانه عمومی سراسر کشور به نهاد کتابخانه ها خواهد پیوست به گونه ای که تمام مرخصی ها، حضور و غیاب و حتی محاسبه حقوق بر پایه ورود اطلاعات به این سیستم یکپارچه و متمرکز خواهد بود.  
احمدی در این سمینار خواستار همکاری واحد فناوری اطلاعات شد تا این طرح تا پایان ۲۶ دی سال جاری در تمام استان ها نهایی شود.
لازم به یاداوری است در ادامه این همایش معاون اداری مالی نهاد به سوالات کارشناسان پاسخ دادند.
سمینارمشترک  فردا نیز در کتابخانه مرکزی پارک شهر با حضور مدیران کل استان ها ادامه خواهد داشت. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.