دو پروژه راهسازی در گیلان به بهره برداری رسید

۱۱اردیبهشت،

ˈحجت شعبانپورˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دو پروژه بزرگراه و راه اصلی به طول ۱۳۵ کیلومتر و با یک هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

وی بزرگراه رشت به آستارا را دارای دو قطعه بطول ۷۵ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این بزرگراه با یک هزار میلیارد ریال ساخته شده و این آخرین قطعه بزرگراه ساحلی رشت به آستارا است .

وی اظهار کرد: عرض این بزرگراه ۲۵ متر به صورت رفت و برگشت بوده که ۳۸۵ دستگاه انواع پل های خاص و آب رو بر روی این مسیر ساخته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: این بزرگراه ساحلی در ادامه کریدور شمال به جنوب احداث شده که از بندرعباس و اهواز آغاز و سپس به تهران متصل و پس از آن به رشت و آستارا برای ترانزیت کالا از کشورهای اسیای میانه می رسد.

شعبانپور افزود: همچنین پروژه بهسازی راه اصلی پونل به خلخال به طول ۶۰ کیلومتر راه اصلی به منظور برقراری ارتباط بین استان های گیلان و اردبیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای بهسازی این مسیر ۲۲۵ میلیارد ریال شده است، اظهار کرد: این راه کوهستانی کم عرض بود که با بهسازی آن مسافران در فصل زمستان از این محور به راحتی استفاده می کنند.ک /۳

۶۰۵/ ۶۰۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.