دو پوستر فیلم جدید جیمز باند

به گزارش خبرآنلاین، بیست و سومین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند از ۲۶ اکتبر (۵ آبان) در بریتانیا و بسیاری از کشورها در سطح بین‌المللی روی پرده می‌رود و از ۹ نوامبر (۱۹ آبان) در آمریکای شمالی به نمایش درمی‌آید.
 

دانیل کریگ در اکشن ماجرایی «اسکای‌فال» برای سومین بار در نقش جیمز باند مامور ۰۰۷ ظاهر شده است.


پوستر فیلم «اسکای‌فال» که برای اکران در بریتانیا طراحی شده است

خاویر باردم  بازیگر اسپانیایی برنده اسکار در «اسکای‌فال» نقش ضدقهرمان اصلی را بازی می‌کند. جودی دنچ بار دیگر به نقش «ام» رئیس باند ظاهر شده و رالف فاینس نقش یک مامور دولت بریتانیا را بازی می‌کند. بن ویشاو بازیگر نقش «کیو» است و نائومی هریس، بره‌نیس مارلو، آلبرت فینی، هلن مکروری، اولا راپاسه و تونیا سوتیروپولو هم در فیلم مقابل دوربین رفته‌اند.


پوستر فیلم «اسکای‌فال» که برای اکران در آمریکای شمالی طراحی شده است

در «اسکای‌فال» وفاداری جیمز باند به «ام» مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که گذشته «ام» فاش می‌شود و «ام آی ۶»‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد. در همین حال ۰۰۷ باید تهدیدها را خنثی کند، بی‌آنکه برای‌اش مهم باشد این کار به لحاظ شخصی چقدر برایش هزینه دارد.

جیمز باند طولانی‌ترین مجموعه سینمایی دنیاست. ‌دو فیلم آخر باند با بازی کریگ در دنیا حدود ۱٫۲ میلیارد دلار فروش داشتند. تا پیش از کریگ ستاره‌هایی چون شان کانری، راجر مور و پیرس برازنان نقش ۰۰۷ را بازی کرده‌اند.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.