دیدار با ژاپن فراتر از بازی دوستانه است

سرمربی تیم ملی نوجوانان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: ما از روز دوشنبه (دیروز) تمرینات خود را شروع کردیم و بنای کار خود را بر روی حفظ توپ، مرور تاکتیک ها و همچنین مرور مقابله با سرعت ژاپنی ها گذاشته ایم و با توجه به اینکه در اوایل فصل تابستان قرار داریم ، تمرینات خود را صبح ها برگزار می کنیم که امروز از ساعت ۷ تا ۹ صبح در زمین شماره ۲ تمرین کردیم که بسیار شاداب بود و بعدازظهر ساعت ۱۷ در ورزشگاه دستگردی تمرین می کنیم. پس از آن استخر و سونا در دستور کارمان خواهد بود.

دوستی مهر در ادامه گفت: بازی با ژاپن دیداری فراتر از یک بازی تدارکاتی است و مطمئنا تقابل ایران و ژاپن به نفع هر دو تیم خواهد بود و دو فینال زودرس دوستانه در تهران برگزار خواهد شد. امیدواریم مردم و رسانه ها از این دو بازی استقبال کنند، چرا که این تیم قهرمان آسیاست و در همه رده های سنی عملکرد مناسبی دارد و سیستم اداره فوتبال این کشور و همچنین تجربه میزبانی جام جهانی جایگاه ویژه ای به ژاپن در فوتبال آسیا و جهان بخشیده است. من دیروز نزدیک به ۴۰ دقیقه تمرینات این تیم را نگاه کردم کار این تیم روی زمین فوق العاده بود. می توان به جرات گفت ژاپنی ها هم در تیکی تاکا تبحر خاصی دارند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: خوشبختانه مصدومی نداریم و فردا تمرین نوبت صبح داریم و بعدازظهر تمرین نخواهیم کرد و جلسه فنی با کادر و بازیکنان خواهیم داشت. روز پنجشنبه ساعت ۱۸ به مصاف ژاپن خواهیم رفت.

دوستی در پایان گفت: طبق برنامه ای که داده ایم صبح جمعه ریکاوری خواهیم داشت و بعدازظهر تمرین کرده و برنامه روز شنبه هم مثل جمعه خواهد بود. یکشنبه فقط در نوبت صبح تمرین می کنیم و روز دوشنبه ساعت ۱۶ بازی دوم برگزار خواهد شد و اردو پس از این بازی همچنان ادامه خواهد داشت و ما تا روز ۳۰ تیر در اردوگاه شهید باهنر اردوی تیم ملی نوجوانان را ادامه می دهیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.