دیدار مجمع متخصصین با آیت‌الله هاشمی/ درخواست برای ورود وی به عرصه انتخابات

۱۶اردیبهشت،

دبیر کل و اعضای مجمع متخصصین ایران با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، صبح امروز دبیر کل و اعضای مجمع متخصصین ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار تعدادی از اعضای مجمع متخصصین دغدغه‌ها و نقطه نظرات خود را با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کردند و همچنین سخنرانان به نمایندگی از مجمع متخصصین از آیت‌الله هاشمی درخواست کردند تا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شوند.

بر پایه این گزارش خسرو نصیری‌زاده دبیر کل مجمع متخصصین ایران و کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ضرورتها و الزامات کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: از سال ۴۲ تا ۹۲ یک دوران ۵۰ ساله است.

وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب تعداد دانشجویان ۱۷۵ نفر بود که امروز به بیش از ۳ میلیون دانشجو می‌رسد، گفت: مجموع ۴ میلیون ایرانی خارج از کشور با ۶ میلیون متخصص دانش آموخته یک پتانسیل ۹ میلیون نفری از متخصصین را فراهم می‌کند و از امروز تا ۵۹ سال آینده باید گفتمان قالب توسعه مداری با رویکرد عدالت و پیشرفت باشد.

نصیری زاده تصریح کرد: جبهه متخصصین و دانشگاهیان بنا دارند تا در سپهر سیاسی کشور پنجره جدیدی را باز کنند که مؤلفه آن به رسمیت شناختن اقلیت در کنار اکثریت است.

دبیر کل مجمع متخصصین ایران ادامه داد: تعامل سازنده با دنیا، توجه به سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام، ایجاد صدا و سیمای بخش خصوصی و … از ضروریات ایران جدید است.

وی دربارهٔ رابطه با آمریکا گفت: در هیچ جای سند چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام مانعی برای تعامل با دنیا البته به جز اسرائیل وجود ندارد و اگر آمریکا نیز از تخاصم خود بیرون بیاید مانعی برای تعامل با آنان وجود ندارد.

وی تأکید کرد: زمانی که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دولت را از میرحسین موسوی تحویل گرفت نرخ رشد اقتصادی منفی ۲/۷ بود و زمانی که آیت الله هاشمی دولت را به خاتمی تحویل داد نرخ رشد اقتصادی مثبت ۱۲ بود.

نصیرزاده تصریح کرد: مهار تورم از الزامات ایران جدید است و بنده نیز به نمایندگی از مجمع متخصصین از آیت‌الله هاشمی استدعا داریم تا وارد عرصه انتخابات شوند و اگر ایشان بیایند بسیاری از کاندیداها به نفعشان کناره‌گیری می کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.