دیدار گروه همدلی فراکسیون اصولگرایان با رؤسای قوای مقننه و قضائیه

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس از دیدار گروه همدلی این فراکسیون با رؤسای قوای مقننه و قضائیه پس از تعطیلات بهارستان خبر داد.

حسین‌علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از دیدار گروه همدلی فراکسیون اصولگرایان با رؤسای قوای مقننه و قضاییه پس از تعطیلات هفته آتی مجلس خبر داد و گفت: اعضای هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان (گروه همدلی) در اولین هفته کاری مجلس پس از تعطیلات، جلساتی با رؤسای قوای مقننه و قضائیه برگزار خواهد کرد که این جلسات در ادامه برگزاری جلسه این فراکسیون با رئیس جمهور و در راستای همدلی میان سه قوه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سفر بجنورد مبنی بر «لزوم ایجاد همدلی بین مسئولین» افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان، روز یکشنبه هفته جاری (۳۰ مهرماه) با رئیس جمهور جلسه مشترکی برگزار کرد که برگزاری جلسه با رؤسای قوای مقننه و قضائیه نیز در این راستا برگزار خواهد شد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه به جلسه این فراکسیون با رئیس جمهور اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست نمایندگان در یک فضای دوستانه، به صراحت انتقادهایی که به برخی از عملکردهای دولت داشتند و انتظاراتی که از رئیس جمهور در این شرایط اقتصادی وجود دارد را مطرح کردند که وی نیز  از مطالب مطرح شده استقبال کرد و به نکات خوبی در این جلسه اشاره شد که انشاءالله از سوی وی دنبال خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقاضای برگزاری جلسه با رؤسای سه قوه همزمان از سوی هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان (گروه همدلی یا تماس) دنبال شد که تاکنون زمان دیدار با رؤسای قوای مقننه و قضائیه مشخص نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.