دژاگه: در دوران مصدومیت روزهای سختی را پشت سر گذاشتم/ آماده بازگشت به میادین هستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – ستاره ایرانی تیم فوتبال فولام می‌گوید از اینکه به میادین بازگشته و دوباره می تواند بازی کند، بسیار خوشحال است.

به گزارش ممتاز؛ اشکان دژاگه ملی پوش ایرانی تیم فوتبال فولام که به سبب مصدومیت هفته های پایانی فصل قبل لیگ برتر انگلیس و همچنین سه بازی حساس انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ را از دست داد، دوباره به میادین بازگشته و تمرینات خود را از سر گرفته است. این موضوع بهانه ای شد برای پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه فولام برای مصاحبه با این ستاره ایرانی:

حالا او دیگر از بند مصدومیت رها شده، اشکان دژاگه از اینکه به عنوان بخشی از تیم در تور پیش فصل کاستاریکا حضور دارد، خوشحال است.

دژاگه در پیروزی ۳ بر ۲ مقابل کوئینز پارک رنجرز در تاریخ ۱ آپریل از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد تا ادامه فصل را از دست بدهد، اما او در اوایل ماه جاری به تمرینات فولام بازگشت و  پس از ثابت کردن آمادگی خود همراه با این تیم به اردوی آماده‌سازی کاستاریکا رفت.

دژاگه در گفت و گو با پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه فولام گفت: «تا به این جای کار همه چیز به خوبی پیش رفته است. آب و هوا در اینجا مناسب است و ما به سختی کار می کنیم. فکر می کنم بازی ها دوستانه هم خوب بوده و با پیروزی آنها را پشت سر گذاشته ایم، اما ما همیشه می توانیم بهتر بازی کنیم و زمان کافی برای پیشرفت را در اختیار داریم.»

این ملی پوش ایرانی پس از رهایی از بند مصدومیت هیچ نشانی از دوری از فوتبال ندارد و همچنین معتقد است که می تواند آمادگی خود را در این تور بهبود ببخشد: «این اولین مصدومیت بزرگ دوران ورزشی من بود و به سختی برای من گذشت. بازگشت به فوتبال پس از سه ماه دوری  کار آسانی نیست. اما من به سختی کار می کنم و تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت. خوشبختانه در این سه بازی نشان دادم که آماده بازگشت به میادین هستم.»

او ادامه داد: «زمانی که در لندن به تمرینات بازگشتم، احساس خوبی داشتم. نفس کشیدن در اینجا (کاستاریکا) برای من دشوار است. اما فکر می کنم که در طی ۲ یا ۳ هفته به مرز آمادگی برسم و در سطح دیگر هم‌تیمی هایم باشم.»

اشکان دژاگه در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «از اینکه به میادین بازگشته ام و دوباره می توانم بازی کنم، بسیار خوشحالم. من از فوتبالم لذت می برم و عاشق لیگ برتر انگلیس، کراون کاتج (استادیوم خانگی فولام) و هواداران هستم. من تلاش می کنم تا بهترین نمایش خود را ارائه کنم.»

دژاگه که در ماه آگوست ۲۰۱۲ و در روز پایانی فصل نقل و انتقالات از تیم آلمانی وولفسبورگ به فولام پیوست، در حال حاضر برای فصل پیش رو خود را آماده می کند. او در پایان گفت: «فکر می کنم پشت سر گذاشتن اردوهای پیش فصل همراه با تیم به من کمک خواهد کرد. این بسیار اهمیت دارد. امسال می توانم در تمام تابستان تمرین کنم و در چند بازی به میدان بروم. خوشبختانه می توانم برای فصل تازه آماده باشم. من می خواهم بخشی از تیم در فصل ۱۴-۲۰۲۴ باشم.»

ترجمه: سروش امینی توماجی

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.