دکتر پناهی: کوروش باقری می تواند همچنان سرمربی تیم ملی باشد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – پایگاه اینترنتی فدراسیون وزنه برداری نوشت:

دکتر علیرضا پناهی، فوق تخصص قلب و عروق بیمارستان پیامبران و پزشک معالج کوروش باقری، بعد از مرخص شدن سرمربی تیم ملی از بیمارستان به صراحت عنوان کرد، وی منعی برای ادامه فعالیت ورزشی به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.
بعد از سکته قلبی سرمربی تیم ملی، با توجه به نزدیک بودن زمان رقابتهای جهانی وزنه برداری، یکی از سئوالاتی که ذهن دوستداران ورزش را به خود مشغول کرد، این بود که آیا باقری پس از مرخصی از بیمارستان می تواند به مسئولیت پراسترس خود به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه دهد یا خیر. دکتر پناهی، پزشک معالج کوروش باقری که صبح امروز، آخرین دستورات پزشکی را قبل از مرخص شدن باقری به وی منتقل کرد، در این باره گفت: آقای باقری یک هفته باید در منزل به استراحت بپردازد اما پس از آن منعی برای ادامه فعالیت کاری به عنوان سرمربیگری تیم ملی ندارد. انجام ویزیت های مکرر و استفاده از داروهای تجویز شده به ایشان کمک می کند تا بدون نگرانی زندگی عادی خود را از سر بگیرد. تنها پیشنهاد بنده به آقای باقری این است که از انجام کارهای سنگین پرهیز کنند.
دکتر پناهی در پاسخ به این سئوال که آیا مشاغل پراسترس نیز در زمره مشاغل سنگین محسوب می شوند، گفت: به هر حال پرهیز از استرس بسیار یکی از پیشنهاد های ما به بیماران قلبی است، اما شرایط اشخاص با یکدیگر متفاوت است. در بعضی اشخاص نشستن در خانه و دور ماندن از فضای کاری هم استرس زا است و همانطور که بازگشت به روال سابق زندگی و کار، در بعضی اشخاص می تواند روحیه آنها را تقویت کند. در این مورد خاص هم آقای باقری خودش باید تصمیم نهایی را بگیرد، اما بنده به عنوان یک پزشک فوق تخصص قلب و عروق به صراحت می گویم ایشان منعی برای ادامه فعالیت کاری به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.