دکوراسیون های شیک داخلی که حال شما را خوب می کنند

دکوراسیون های شیک داخلی خانه ی شما با چند تغییر ساده و به کار گیری چند نکته می تواند تبدیل به یک دکوراسیون زیبا و شاد شود. از ایده های این بخش حتما استفاده کنید.

انتخاب رنگ اصل مهم در دکوراسیون:

در انتخاب رنگ بی پروا باشید . از رنگ های جیغ استفاده کنید تا شادی و انرژی آنها به شما منتقل شده و حس نشاط را در خانه به شما القا کنند.

بنفش و زرد جیغ یک ایده ی عالی برای راشتن دکوراسیون شاد هستند. 

دکوراسیون شیک منزل

دکوراسیون شیک منزل

در مبلمان خود از تنوع رنگی بهره ببرید:

از سبک و سایق ساده و یکدست بودن رنگ لوازم بیرون بیایید. چرا نباید رنگ مبلمان ست خانه ی مشا متنوع نباشد. به عقیده ی دکوراتورهای مشهور دنیا استفاده از رنگ های متضاد و متنوع در مبلمان و لوازم خانه نشانه ی جرات و حسارت شماست.

مبلمان شیک و جدید

اگر به طور کلی آرامش را بر هر چیزی در دکوراسیون داخلی ترجیح می دهید ترکیب سفید و مشکی و یا سفید با آبی بهترین و عالی ترین گزینه های انتخاب رنگ برای دکوراسیون داخلی خانه ی شماست.

دکوراسیون های داخلی شاد
دکوراسیون سفید مشکی

از شلوغ پلوغی نترسید:

گل دار بودن کاغذ دیواری خانه و یا پارچه ی مبلمان شما به جرات بهترین راه برای زیباتر شدن و جذابیت هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد بود. 

دکوراسیون های شیک منزل

دکوراسیون های مرده را زنده کنید:

با اضافه کردن کوسن ها و یا همان بالشتک های زیبای مبل با رنگ های سفید و یا رنگ های گرم به خانه تان روح ببخشید. تنوع در سبک چیدمان خانه دکوراسیون خانه ی شما را متحول می کند. به عنوان مثال همانطور که در این تصویر می بینید حتما نباید همه چیز مدرن و یا مجلل باشد و ترکیب سبک سنتی با مدرن هم می تواند زیبایی ببخشد.

دکوراسیون های شیک منزل

دکوراسیون های شیک داخلی که حال شما را خوب می کنند ۵/۵ ۳


ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.