دیدار تیم های فوتبال لبنان و قطر با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش ایرنا،رسانه های لبنان روز شنبه اعلام کردند:به دنبال موافقت مسوولان امنیتی لبنان این دیدار روز یکشنبه با حضور تماشاگران برگزار می شود.

‘فیصل کرامی’ وزیر ورزش و جوانان لبنان پس از نشست با مسوولان امنیتی لبنان گفت : براساس تصمیم جدید ، این دیدار روز یکشنبه با حضور تماشاگران در ورزشگاه ‘کمیل شمعون’ بیروت برگزار می شود.

خبرگزاری رویترز نیز نوشت:فشار تماشاگران خشمگین لبنانی که مسوولان لبنانی را تهدید به برگزاری تظاهرات کرده بودند ، باعث شد تا مسوولان لبنان از تصمیم اتخاذ شده روز پنجشنبه خود مبنی بر برگزاری دیدار یاد شده بدون حضور تماشاگر ، منصرف شوند.

برخی از رسانه های عربی نیز دلیل تصمیم روز پنجشنبه مسوولان لبنانی مبنی بر برگزاری دیدار یاد شده بدون حضور تماشاگر را جلوگیری از سردادن شعار های احتمالی علیه حکومت قطر در ورزشگاه و تحت تاثیر قراردادن روابط دو کشور عنوان کرده اند.

خاطر نشان می شود،هیات دولت لبنان روز پنجشنبه با برگزاری دیدار تیم فوتبال این کشور و قطر در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل در ورزشگاه ‘کمیل شمعون ‘ بیروت با حضور تماشاگران ، مخالفت کرده بود.

پیش از این نیز فدراسیون قطر با ارسال نامه ای به فدراسیون بین المللی فوتبال / فیفا / خواستار برگزاری این دیدار در خارج از لبنان شده بود که فیفا با این درخواست مخالفت کرد.

دیدار تیم های فوتبال لبنان و قطر در چارچوب مسابقات گروه نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل روز یکشنبه در بیروت برگزار می شود.

ورزشی**۷۱۳۲**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۶۴۷۳۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.